sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

לתוצאות קטלניות . טענתי בספרי , אם כך , שתקשורת ההמונים המיועדת לנשים מסתירה את האמת המלאה על אודות תעשיית היופי בגלל לחצים וכפייה של המפרסמים . הטענה הזו גרמה לגל של הכחשות נסערות ועוינות מעורכי עיתונים , שהופיעו ברשתות הטלוויזיה הממלכתיות . אבל הראיות ממשיכות להצטבר : ארגון NIH 4 פרסם דוח שחושף את השקרים של תעשיית הדיאטות ; ארגון FDA הכריז מלחמה על המנתחים הקוסמטיים שהזריקו סיליקון ; חברת דאו קררבינג הואשמה בהסתרת מידע על בעיות רפואיות חמורות הקשורות בשתלי חזה ; ותת ועדה של הקונגרס עורכת חקירה על הסכנות שבתעשיית הניתוחים הפלסטיים " ) ניתוחי יופי , ( " שאין עליה פיקוח מספק . נשים , שהאמינו שהמוצרים והפרוצדורות הם בטיחותיים , שואלות עתה בהשתאות : "למה לא אמרו לנו . " ? שוב ושוב , בהופעות מתוקשרות , התקיפו עורכות ועיתונאיות את טענותי והכחישו את קיומו של איזה לחץ מצד המפרסמים . אבל כשכבו האורות ונסגרו המיקרופונים הן אמרו : "מובן שאת צודקת . אבל אני לא יכולה להודות בכך בפומבי ולהמשיך להחזיק במשרתי . " נשים הן ששילמו את המחיר על השקט התעשייתי המתוזמר הזה . הכשל השלישי הוא בהנחה שאני טוענת לתיאוריה של קונספירציה . כתבתי בפרק הראשון : "זו איננה תיאוריה של קונספירציה . זו לא חייבת להיות . " תגובת נגד שמתפתחת ביחס להתקדמותן של נשים לא חייבת להיוולד בהתכנסות סודית בחדר אפוף עשן . לעתים קרובות היא בלתי מודעת ובלתי רצונית , כמו גזענות . תגובת נגד ביחס לפמיניזם , שמנצלת אידיאולגיה של יופי כדי לשמר את נחיתותן של נשים , איננה תוצר של מזימה סודית מאורגנת , עם מפות ותרשימים . היא תוצר של אווירה רווחת , שבה חרדות של גברים ותחושות אשמה של נשים מופצות ומוגדלות באמצעות הדימויים התרבותיים של נשים . T באווירה כזו מעבירים הדימויים התרבותיים לנשים מסרים ברורים בדבר הקשר בין הערך שלהן לבין הגוף שלהן . ידוע לנו היטב שאידיאלים של נשיות הצליחו בעבר לשלוט בנשים . הסופרז'יסטיות של המאה ה 19 נאלצו להיאבק מול הדימוי הנשי הנערץ של האישה כסוג של נכ ה חלושה . נשים גורשו בהמוניהן משוק העבודה באמריקה בשנות החמישים מכוחו של הדימוי הנשי הנערץ של האישה כעקרת הבית . הדימוי הנשי שמייצרת תגובת הנגד של מיתוס היופי אינו נולד לפתע בכל כלי התקשורת בגלל קונספירציה , אלא בשל זיקת הגומלין שבין תגובת הקהל ובין תקשורת ההמונים . מחקרים שונים מראים שאנשים מגיבים - Dow Corning . 5 The United States Food and Drug Administration . . 4 The United States National Institutes of Health , . 3 חברה אמריקאית לחקר סיליקון ולמיצוי הפוטנציאל שלו . לחברה מעמד של מובילה גלובלית בטכנולוגיית סיליקון , ובחידושים בתחום שתלי חזה בכלל זה .

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help