sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

עצמו ואת עולמו המפורר . בקצרה , לפנינו מבנה שכבר הוא מפורר ואין לאחדו מחדש על ידי מספר מלים מצורפות או מחוברות : פסיכו פיסי , פסיכו סומטי , פסיכו ביולוגי , פסיכו פתולוגי , פסיכו סוציאלי , וכיוצא באלה . אם זה אמנם כך , יתכן שהפניית מבט אל מקורותיה של תורה סכיזואידית כזאת תהא רלבנטית מאד להבנת החוויה הסכיזואידית . בקטע הבא , אעשה . ' ימוש בשיטה הפנומנולוגית בנסיון לענות על שאלה זאת . הוויית האדם ניתנת לבחינה מנקודות מבט שונות , ובחינה זו או אחרת יכולה להיעשות למוקד המחקר . עכשיו , אפילו אותו דבר עצמו , כשהוא נבחן מנקודות מבט שונות , מוביל לתיאורים שונים לגמרי , והתיאורים מעמידים תיאוריות שונות לחלוטין , והתיאוריות גוררות מערכות פעולה שונות . הצורה ההתחלתית בה אנו רואים דבר כלשהו , קובעת את דרך טיפולנו בו לאחר מכן . הבה נסקור צורה דו משמעית זאת : נצייר על הנייר רישום שאפשר לראותו כאגרטל או כשני ראשים הפונים זה לעומת זה . אין שני דברים על הנייר : ישנו דבר אחד , אבל בהתאם לדרך השפעתו עלינו , אנו יכולים לראות שני אובייקטים שונים . היחס בין החלקים לשלם באובייקט האחד שונה לחלוטין מקשר החלקים לשלם במשנהו . אם נתאר את אחד הראשים , מלמעלה למטה , נצביע על מצח , אף , שפה , פה , סנטר וצוואר . למרות שתיארנו אותו קו , שממבט אחר

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help