sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

באדם יצור המסוגל לפחות לשבע דרכי חשיבה נפרדות — "תבניות חשיבה . " זיהוין ותיאורן של שבע תבניות חשיבה אלה מהווה את התיאוריה שלי על האינטליגנציות המרובות , המוצגת בספר שלפניכם בפרקים אחדים מתוך ספרי . "Frames of Mind " , 7 f " / rn ראיתי ב 1 ( 1 " ז "Frames of \ 11 תרומה בעיקר לספרות הפסיכולוגית , אך לאחרונה הגעתי למסקנה אחרת . למעשה , התמקדה רוב עבודתי בעת האחרונה בניסיון לחקור את ההשלכות החינוכיות של התיאוריה שלי . לדעתי , ייטיבו התלמידים ללמוד , אם נסייע לפיתוחן של האינטליגנציות המיוחדות לכל אחד מהם , ואם נערוך את תכנית הלימודים הכללית בהתחשב בכך שלכל תלמיד יש מבנה אינטלקטואלי אשר מייחד אותו . בשנים האחרונות התמקדתי , עם עמיתי ב"פרוייקט זירו , " בפיתוח תכנית לימודים , שיטות הערכה ודרכים להכשרת מורים — הכול מתוך מגמה לסייע בטיפוח קשת רחבה ככל האפשר של כישורים אינטלקטואליים . זוהי העבודה האקדמית שעסקתי בה מאז , 1983 ואני מקווה כי יום אחד תהיה לי הזדמנות להציג בפני ציבור קוראי העברית גם רעיונות אלה . הוארד גארדנר קמברידג , ' מסאצ'וסטס

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help