sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

תודות כשהתחלתי את לימודי במכון הפסיכיאטרי בלונדון חיה כריס פרית' מורי הראשון . הוא לימד אותי לא רק פסיכולוגיה אלא גם אנגלית . כריס הוא שותפי הראשון והתמידי , שדן בכל הרעיונות המופיעים בספר זח , וחולל בהם שינוי זמן קודם שנוסו והועלו על הכתב . ביאטה הרמלין וניל אוקונר האיצו בי לחפש הסבר לאוטיזם . הם לימדו אותי שאפשר ליישם שיטות של פסיכולוגיה קוגניטיבית כללית על בעיות של התפתחות . עידודם ותמיכתם שימשו לי כיוון ומופת . ג'ון מורטון הוא האיש שהודות לו נכתב הספר . הוא לימד אותי לא לחשוש מתיאוריה ולא לשגות באשליית האמת שיוצרים הנתונים . אלן לסלי דן איתי , צעד אחר צעד , במסגרת התיאורטית וסייע לליטוש הרעיונות שמאחורי המילים . גם ג'ון וגם אלן קראו כמה וכמה טיוטות של כל פרק . בכל פעם חוללו ההערות הביקורתיות שלהם שינויים דרמטיים בצורה ובתוכן . טיוטות הפרקים הודפסו שוב ושוב מחדש , בסבלנות רבה , בידי כתכניות רבות , בהדרכתן של אמי דייוויס ודורית לונג . חברים רבים אחרים קראו חלקים מן הספר והגיבו עליהם . ללא עזרתם המקצועית היה הספר דל ופחות מדויק מכפי שהוא כיום . במיוחד ברצוני להודות לעמיתי ביחידה להתפתחות קוגניטיבית , מייק אנדרסן , ריק קרומר , מארק ג'ונסון ואנט כרמילוף סמית . ' ברצוני להודות גם לכריסטופר גילברג , לג'וזף פרנר , לרוס רידלי , למייקל רטר ולדירדרה וילסון על ההערות החשובות שהעירו על הפרקים שקראו . לורנה וינג סייעה לי רבות בהבנת מחקרים על אוכלוסיית הילדים עם אוטיזם ועל התפתחותם לטווח ארוך . ידידתי היידי גריב יעצה לי בעניינים היסטוריים וספרותיים . פיליפ קרפנטר הציע הצעות מועילות בנוגע למכנה הפרקים השונים בספר . ההיבט המהנה אולי יותר מכול בהכנת הספר היה ההזדמנות לעבוד עם אקסל שפלר . אני זוכרת את הרישומים הרבים שזרק קודם שהיה בטוח שאיוריו הנפלאים והבלתי שגרתיים מבטאים בדיוק את אשר התכוון לבטא . במשך הזמן הרב שנדרש לכתיבת הספר , קיבלתי עידוד רב מבני מרטין ואלכס , בנוסף להערותיהם הבונות בענייני סגנון . חוב גדול של תודה אני חייבת לאנטוני אטווד , לסיימון ברון כהן , לאמיטה שאה , לדיגבי טנטאם ולריטה ג'ורדן . הודות לעבודות הדוקטורט היצירתיות והדקדקניות שלהם העמקתי את הבנתי בעניין האוטיזם ובכך סייעו לי מלכתחילה

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help