sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

פוק ב נקודות ציון בהתפתחות ההוראה המותאמת 1996-1973 - בפרק זה נתאר את "סיפור" התפתחותו של הרעיון החינוכי של ההוראה המותאמת וגלגוליו במערכת החינוך במדינת ישראל . נמקד את התיאור בארבע תקופות מרכזיות , ובכל תקופה נתאר את הפעולות והיקפן , את המרכיבים המרכזיים ואת ההתפתחויות והשינויים : ו . התקופה הראשונה - " ראשית הדרך : " מהתנסות ראשונית לניסוי , מחקר ופעולה 1980-1973 - א . טרום ניסוי 1975-1973 - ב . פרויקט ניל"י - ניסוי למידה יחידנית 1980-1975 - . 2 התקופה השנייה - מפרויקט ניסויי לפריסה רחבה במערכת החינוך 1987-1980 - הוראה יחידנית בבית הספר היסודי . 3 התקופה השלישית - מהוראה יחידנית להוראה מותאמת ומבית הספר היסודי לחטיבת הביניים 1994-1987 - . 4 התקופה הרביעית - הזדמנויות חדשות ואתגרים נוספים 1994 - והלאה . העמקת הגישה המערכתית יישובית , שילוב טכנולוגיות המידע והרחבת הפעילות לחטיבה העליונה . התקופה הראשונה " ראשית הדרך : מהתנסות ראשונית לניסוי , מתקר ופעולה 1980-1973 א . טרום ניסו > 973 - ו975- ו ראשיתו של הפרויקט להוראה יחידנית בשני פרויקטים להוראת המדעים שפותחו באופן בלתי תלוי במרכז לטכנולוגיה חינוכית ( מטח ) ובבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב ( שנת תשל"ב . ( 1971-72 - במרכז לטכנולוגיה חינוכית פותח פרויקט להוראת מדעי הטבע לבית ספר יסודי . את הפרויקט ריכזה הגב ' אסתר חכם בהנחייתו של פרופ ' פנחס תמיר מן המרכז להוראת מדעים באוניברסיטת ירושלים . באוניברסיטת תל אביב פעל באותו הזמן הפרויקט להוראת מדעי הטבע לילדי בית הספר היסודי והגן - מט " ל בראשותו של פרופ ' דוד חן . * * אסתר חכס ניהלה ץץלץכילא את היחידה להוראה טותאטת כטטח לאורך כל התקושת עד ליגואר 9 . 1990 ח 9 י דוד חן סהל את פרויקט גיל"י כאתיכרסיטת תל-אכינ .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help