sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

התלמידים . משמעות הדבר הייתה שינוי תכניות הלימודים , דרכי העבודה והסביבה הלימודית , תוך שאיפה להתמודד ישירות עם ההבדלים הקיימים בין הלומדים . התפיסה הזאת התחזקה וזכתה ללגיטימציה של מערכת החינוך הכוללת באמצע שנות השמונים ואז גם חלה התרחבות גדולה ביישומה . ואולם , בראשית שנות השבעים היו הרעיון החינוכי של הגישה היחידנית ויישומו נחלתם של מעטים בלבד במערכת החינוך .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help