sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים פתח דבר 7 פרק א : ההוראה המותאמת והרקע לצמיחתה בישראל 9 ההוראה המותאמת מהי ? 9 הרקע לצמיחתה של ההוראה המותאמת במדינת ישראל 0 ו פרק ב : נקודות ציון בהתפתחות ההוראה המותאמת 13 1996-1973 - התקופה הראשונה - "ראשית הדרך : " מהתנסות ראשונית לניסוי , מחקר ופעולה - 13 1980-1973 א . טרום ניסוי 13 1975-1973 - ב . ניל"י - ניסוי למידה יחידנית : פיתוח , הפעלה ומחקר - 15 1980-1975 התקופה השנייה - מפרויקט ניסויי לפריסה רחבה במערכת החינוך 18 1987-1980 - הוראה יחידנית בבית הספר היסודי 18 התקופה השלישית - מהוראה יחידנית להוראה מותאמת ומבית הספר היסודי לחטיבת הביניים 20 1994-1987 - מהוראה יחידנית להוראה מותאמת 20 מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים 21 התקופה הרביעית - הזדמנויות חדשות ואתגרים נוספים 1994 - והלאה 23 העמקת הגישה המערכתית-יישובית - פרויקט 30 היישובים 23 שילוב טכנולוגיות המידע 24 הרחבת הפעילות לחטיבה העליונה 25 לסיכום 25 פרק ג : התפתחות ושינוי בכל אחד ממרכיביה המרכזיים של ההוראה המותאמת 26 . 1 פיתוח מערכות אבחון , התאמה ומעקב . 2 26 פיתוח חומרי לימוד ותכניות לימודים . 3 28 יישום טכנולוגיות בחינוך . 4 30 פיתוח אוטונומיה וחינוך חברתי - יחיד וחברה . 5 32 פיתוח ארגוני - כיתה , בית ספר ויישוב 35 . 6 פיתוח הסביבה הפיזית . 7 38 פיתוח דרכי הכשרה והשתלמויות . 8 39 פעולות מחקר והערכה 42 פרק ד : על הגורמים שמחוץ לפרויקט ובתוכו שאפשרו להוראה המותאמת להתקיים ולהעמיק 45 לסיכום 48 עם הפנים קדימה - ההוראה המותאמת לקראת המאה ה 48 21- מקורות 49

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help