sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:ה

פיתוח ארגרני כמםגל ח . 71 נבדקות שאלות הפיתוח הארגוני ברמה של כי תה , הטיבה צעי רה , בית הספ ' , רמערכת החינוך של הישונ , נערכים ניקויים אמפירי ים לארגונו מהדש של המערך הלומד וחישובים תאורתייס המתבססים על חקר מערכות . ואשר יאפשרו בעתיד את המבנה המשרת למידה אופטימלית . ניתוח כלכלי של עלויות שוטפות מאפשר השוואה ני 7 המודלים המליגעיס 7 בי 7 המערכת הקימת . ארגי 7 הסכינה הפיסית במסגרת הפרויקט מע . ו ' נביס דגמי כיתות - חלל העיתה , ריהרט לציוד . נחקרים דרכי התנהגותם של הילדים בתוך הכי תה לשם הפקת לקחים לגבי הארגלז הפיסי של הסביבה הלימודית ותרומתו לתהליך הלמידה הוראה . יישום טכנרלרגירת הפרויקט מקדם יישרם טכנולוגיות בתהום אט'נעי העזר בחינדך ללמידה בכי תה - מיכשרר ועזרי לימוד . פיתיח 7 רני הכשרה הפרליקט מטפל בהכשרה משולבת של כל כה האדם הקשור בי ; רהטתלמרת אנשי ipnnn והפיתוח , מורים , מנהלים , א נשל פיקוח ואנשי רשות , מקומית . דגש מיוחד ניתץ להדרכת ההורים לאנשי הקהילה . הפרויקט עלסק בפיתוח מלדל הכשרה רהפעלתר הלכה למעשה לפיתוח תוכנה ל'גורך ההכשרה . הערכה למעקב הפרויקט מפתח מערכת הערכה ומעקב כוללת ומקיפה הבלדקת למעריכה את מרכיבי הניסלי השרני ם לבלחנת את . הישגיל לצררך היזרך חוזר , קבלת החלטות והמשך פיתוח .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help