sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

הבהרות של נוהל וארגון בכל פרקי היחידה משולבות פעילויות רבות . הפנייה בהן - בין אם היא בלשון נקבה ובין אם היא בלשון זכר - מתייחסת לשני המינים . הכתיב ביחידה הוא על פי כללי הכתיב חסר הניקוד של האקדמיה ללשון העברית , להוציא חריגות בודדות שנועדו למנוע תקלות בהבנה . סוגריים מרובעים משמשים להבאת מונחים לועזיים לצד המונחים בעברית , כמו גם להצגת המבעים של הילדים בהתאם למילון השפה , לצד המובאות מפיהם . סוגריים מסולסלים משמשים להשלמת רכיבים החסרים בפלט של הילדים . גיל הילדים שבהם מדובר מסומן כך שבין השנים לחודשים חוצצים נקודהפסיק . למשל , גיל שלוש וחצי נכתב , 3 ; 6 וטווח הגיל שבין שנה וחודשיים לשנתיים נכתב . 1 , 0- 1 , 1 כל מונח מוגדר בפרק שבו הוא תופס מקום מרכזי . בעת קריאת שאר הפרקים יוכל הקורא לרענן את זכרונו ולהתעדכן בעזרת מילון המונחים האלפביתי הכללי המצוי בסוף הספר . הדבורה והכתובה ואת האופנים לפיתוח שיחה פורייה עם ילדים . יושם דגש על עידוד שיחות טבעיות ומשמעותיות , שבהן יש לילדים מקום ליוזמות דיבור אישיות . כמו כן יתוארו דרכים להעשרה ולטיפוח של השפה ושל המודעות ליסודות הקריאה והכתיבה בעזרת קריאת סיפורים , שיחות סביב נושאים מזדמנים ומתוכננים , משחק סוציו-דרמטי ומשחקים נוספים .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help