sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכןעניינים הקזעה 7 מטרות יחידת ההוראה 7 אוכלוסיית היעד 8 מבנה יחידת ההוראה 8 חשיבות יחידת ההוראה להכשרת מורים 9 הבהרות של נוהל וארגון 11 0 רק - 1 טכוא . טהי שפהי 13 f ao f o > / n שפה - הלכה ומעשה 13 מאפייני שפת אנוש 15 השותפים באירוע תקשורתי 17 חמשת התחומים הנכללים בידע השפתי 18 ( 1 ) תורת ההגה [ פונולוגיה ] ( 2 ) 19 תורות הצורות [ מורפולוגיה ] 20 ( 3 ) תחביר [ סינטקס ] ( 4 ) 21 תורת המשמעים [ סמנטיקה ] 23 הקשר בין תחביר וסמנטיקה ( 5 ) 25 השימוש בשפה [ פרגמטיקה ] 26 המשלב 28 הטקסט 29 סיכום 31 פר > ן - 1 טודליגז הטסכיריס את רכישת השפה אעל ילדיס 35 p n D 6 JJC / הגישה ההתנהגותית [ ביהויוריסטית-אמפיריציסטית ] 37 גישת היכולת הלשונית המולדת 39 המודל הקוגניטיבי [ הקונסטרוקטיביסטי ] 43 הגישה החברתית-תקשורתית 47 [ SOCIOLINGUISTIC THEORY ] גישת הרשתות העצביות 50 [ CONNECTIONISM ] סיכום 52 - ) 0 רק התפתחות השפה והדיכגר כשגת החייס הראשתה / ט ' ^ ל , > 3 ר 57 שלב השמעת הקולות [ הווקליזציה ] מלידה ועד גיל ארבעה חודשים 59 השמעת קולות מלידה ועד גיל חודש 59 השמעת קולות מגיל חודש ועד גיל שלושה-ארבעה חודשים 60 שלב המלמול 66 [ BABBLING ] מלמול מגיל שלושה חודשים ועד גיל שישה חודשים 66 מלמול מגיל שישה חודשים ועד גיל 12-10 חודשים 68

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help