sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

הפרק הרב > ע » והאחרון מציע סדרת פעילויות על פי מיקודיס שונים : ( 1 ) פעילויות המסייעות ללומד להכיר את תפיסותיו לגבי טקסטים חזותיים ומאפשרות התמודדות עם המשמעויות של תפיסות אלה ; ( 2 ) פעילויות המעמיקות את ההיכרות עם תפיסות תיאורטיות בהקשר לטקסטים חזותיים ; ( 3 ) פעילויות המטפחות מיומנויות שימוש במושגים ועקרונות בהקשר לטקסטים חזותיים בכיתה ; ולסיום ( 4 ) פעילויות העוסקות בהבנת שיקולי הדעת לגבי עיצוב כיתות אצל מקבלי החלטות בבתי הספר , העמקת ההבנה כיצד יש לקרוא טקסטים חזותיים בכיתה עשויה לסייע ביצירתם ; היא עשויה לסייע ללומדים ולמלמדים לתכנן ולהפיק היצגים חזותיים . אנחנו מקוות שהעיון בספר וההתנסות בפעילויות יעוררו לחשיבה ולעשייה מושכלת בתחום מרתק וחשוב זה . " מיומנויות חשיבה , " קטע מהקיר הצפוני במבואה לכיתות הלימוד , בית הספר "תרשיש , " דצמבר 2003

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help