sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

בחינוך ; 61 "שיוויון הזדמנויות בחינוך" — דפוסי ביצוע ; 62 משמעות חדשה לעבודת בית הספר 64 הערכת מדיניות הרפורמה בחינוך 66 ביקורת מצד מחנות "קיצוניים" ; 66 ביקורת על מגמות סותרות בתוך תנועת הרפורמה 168 סיכום 71 הערות 74 פרק שלישי : בית הספר בעידן הרפורמה החינוכית 84 בית הספר כארגון חברתי 85 הדילמות של בית הספר בעידן הרפורמה החינוכית 86 קליטה אוניברסאלית של תלמידים לעומת תהליכים של מיון ושיבוץ ; 87 תוכניות לימודים קבועות לעומת תוכניות לימודים מותאמות לצורכי תלמי דים f 92 חינוך מקצועי 1 96 הערכה יחסית לעומת הערכה אינדיווידואלית של הישגי תלמידים ; 101 סיכום 104 הערות 104 פרק רביעי : בית הספר העל יסודי המקיף 109 היסודות הרעיוניים של תנועת החינוך המקיף 111 התפתחות בתי הספר המקיפים — רקע היסטורי 113 בית הספר המקיף כדגם אידיאלי 120 Ideal Type — ביטול תהליכי סלקציה בקבלת תלמידים ; 120 הוראת תוכניות לימודים רבות ומגוונות ; 121 ביטול תהליכי בידול בין תלמידים בתוך בית הספר ; 122 אינטגרציה חברתית 124 גית"הספר המקיף בפעולה 125 קיומם של בתי ספר סלקטיביים ; 125 בידול בין התלמידים בתחום הלימודי ; 126 בידול בין תוכניות הלימודים 127 י חברת התלמידים ; 128 גודל בית הספר ; 129 הכשרת מורים 130 תהליכי הערכה של בתי ספר מקי 3 י 131 0 מחקרי "בעד ונגד" ; 132 סקרים ; 134 מחקרים בתנאים טבעיים : 142 סיכום מחקרי ההערכה על בתי הספר המקיפים ; 145 תיקון דרכי פעילות בתי הספר המקיפים 1 147 בית הספר המקיף כבית ספר קהילתי ; 149 סיכום 150 הערות 150

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help