sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

. 2 פרדוקס דלת הכניסה הדתית לבית לא דתי . 3 153 תחושת ביטחון של מיעוט גדול השותף לאותן עמדות . 4 153 דימוי שלילי של הממסד הדתי 154 ד . חסמי כניסה בתהליך הגיור . 1 154 היקף לימודים של כ 400 שעות ,. 2 154 ההשתתפות במעגל החיים היהודי והקשר עם משפחה מאמצת 154 . 3 שליח בית הדין . 4 155 רכיב "קבלת מצוות" ומשמעותו המעשית 155 ה . דרכי התמודדות - הצעה לדיון ציבורי . 1 155 עיצוב סוגיית הגיור כאתגר לאומי . 2 155 עיצוב ותכנון מדיניות ההגירה והעלייה . 3 156 שינוי מערך הלימוד לקראת גיור 156 . 4 שילוב של חברת המתנס '' ים והאוניברסיטאות בתהליך הגיור . 5 157 גיור פרקטי - שילוב טקסים יהודיים בסוף תהליך הגיור . 6 157 העברת עיקר המאמץ לשלב השירות הצבאי והמסגרת הצבאית . 7 157 שינוי המדיניות ההלכתית הדתית : לקראת ציוניזציה של ההלכה 158 ו . סיום : אלכסיי קובע מזוזה 159 רשימה ביבליוגרפית 160 מפתח 170

מכון שלום הרטמן

כתר ספרים (2005) בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help