sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:15

^' D רנצר , שזכה להכיר את ציפורה לוריא מישיבות משותפות כחבר ועדות פרסים במשרד התרבות , זוכר אישה צנועה וידענית , מעורה בסצנה האמנותית , שפרצה את חומות המגזר . בעבורה שבחר להציג בתערוכה , הלאה הקדמה , 0987 ) הוא נראה מחופש לאחות רחמנייה , על השביס שלראשה סמל מגן דוד , וברקע דמויות האדם הקדמון . בעבודה זו גלום רמז לתחיית האמנות היהודית , המבריאה מחולייה . 7 DD הנירוססה של אבנר בר רומא מבקש להעלות את השאלה בדבר דימוי האל . הסולם מסמל את האמונה הרצופה באל עליון . האדם הקטן המודה בכל בוקר לאל בתפילה "מודה אני " על שהחזיר לו את נשמתו מול "אני ה י" היורד , כביכול , מהשמים ומשתקף בפסל . זו אינה אלא אשליה , והיא בלתי נתפשת כמו המילים "מודה אני , " המשתלבות בחלקי הפסל , נראות , אך אינן ניתנות לאחיזה ממשית . בעבודתו , לך נכספה נפשי מפאתי מזרח , מבטא חיים מאור היפוך אירוני , המעמיד את אמריקה כמושא הכיסופים של היהודי בימינו . היצירה , מעין תוצר כלאיים הממזג בין רגל ישראל לדגל ארצות הברית ובין הפרוכת היהודית לכיסוי המיטה האמריקני , מגלמת את קו התפר בין שתי התרבויות . אבנר בר רו 0 א , מ \ דה אני - אני הי , , 2009 נירוסטה מלוטשת Avner Bar Hama , ModeAni , 2009 , stainless steel D"n מאור , כיםונ'ים / כספים , , 1991 אפליקציה על בד כותנה , גדילי זהב Haim Maor , Yearning / Earnings , I 991 , applique on cotton , gold fringes נ'יליפ רנצר , הלאה הקדמה , , 1987 תצלום מבוים מתוך מיצב שהוצג בגלריה אר 0 י 0 ק , 0 תל אביב From an installation at Artifact Gallery , Tel Aviv Philip Rantzer , Down with Progress , 1987 , staged photograph

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help