sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

הרבדים במקביל . בניגוד למבנה מגורים , מבנה ציבורי חייב להוות נקודת ציון , ומובן כי באמצעות המבנה יש ניסיון ליצור סביבה . כל מבנה חייב גם לתרום לעיר בין בהשלמת רקמה קיימת או ביצירת סביבה להתכנסות ולמפגש . אחת מנקודות המוצא לפרויקט היא יצירת רחבה המאפשרת מקום מפגש לכל מי שעובר באופן בעיר או נכנס למבנה באופן אקראי . גב ; . המדיטק הוא אירוע חדש בעיר . היום השתחררנו מסדר מוכתב מראש , ובמקום זאת יוצרים תבנית בעלת ה יגיון עירוני בשילוב פרוגרמה חדשה . היחסים החדשים עם העיר הם סדרת אירועים במערכת , ולכן כל חזית שונה מרעותה : החזית לרחוב קולגות אנשים לספרייה , בעוד החזית הדרומית מאופיינת ברמזים אג 1 ומים יותר לתיאטרון חדר חזרות הפונה לכיכר . הרעיון לקוח מסרטו של סאורה , ( Saura ) אני אוהב אותך , כרמן , שבו הגיבור העובר ברחוב , מגלה את אהובתו בחלון הרחב של הסטודיו לריקוד . לה קורבוזיה אמר כי הוא א ? ו מעוניין ליצור אדריכלות נושאית , אלא אדריכלות של הסכמות וחוסר הסכמות . האם יש כאן השלמות וניגודים בין רעיון ויישומו , בין העולם הרעיוני לבין המציאות ? דל :. כל פרויקט הוא תולדה של ניגודים , ולפעמים אנו עצמנו רוצים דבר והיפוכו . הניגודים האובייקטיביים והסובייקטיביים חיוניים לתהליך התכנון כיוון שהם יכולים להביאנו למחוזות חדשים ומפתיעים . עבורי תהליך תכנון המוביל לגילויים לא צפויים זו ההרפתקה החיונית ביותר . במקרה זה היה ניגוד בין שני הלקוחות : מנהל הרווחה והמוסד לביטוח לאומי - כל אחד מהם רצה לעצמו את כל קומת הקרקע לעצמו . הפתרון היה יצירת שתי רחבות כניסה עם גישה מהרחוב זו על גבי זו . רעיון הרחבה בשני מפלסים אפשר לתחום את הרחבה העירונית ולהפכה לאירוע יוצא דופן , כך שפתרון המצליח ליישב ניגודים , יכול גם לשרת מטרות נוספות . דני , הפרויקט שלך נראה כמעט נטול הקשרים ידועים ומוכרים בנוף האדריכלי . בעבודתך זו המתמודדת עם שאלות קשות של רווחה וסעד , האם אתה מנסה "להמתיק את הגלולה" או למנוע מאנשים סבל בצורה היפה ביותר ? ד . ל :. לכל מבנה תפישה תרבותית וחברתית , והוא גם מושפע מהמסורת האדריכלית . ניתן לאפיין תרבות על ידי האופן שבו אנשים מבלים את זמנם החופשי . אני מאפיין רמה תרבותית על ידי האופן שבו חברה מתנהגת כלפי מיעוטים ונזקקים . מבחינה זו , יצירת מקום המכבד את האנשים המגיעים אליו , היא אמירה שיש לה השלכות תרבותיות . ברוך , מהו יחסך לעולם הרוח והאמנות ? יחף בויס בהצהרתו ש"כל אחד הוא אמן , " לא התכוון , כמובן , שלכל אחד כישורים אמנותיים , אלא שכל מי שמסוגל לתאר את חייו ופועלו , יבול גם להגיע לדרגה של אמךיוצר . כיצד תתייחס לאמירה ש"ניתן לעצב את החברה כפי שניתן לעצב פסל ? " ב . ב :. יש כמה מישורים לנושא הזה : ראשית , האדריכלות היא גם שיקוף של תרבות וגם יוצרת תרבות . בחולון הצד של ההשתקפות הוא בעייתי למרות השינוי שחל בה בשנים האחרונות . סוגיית האדריכלות המושכת תרבות היא מעניינת בהיבט הפרוגרמטי והאורבני , ובניין המדיטק מבטא סוגיה זו . כשבאים לספרייה שואלים שאלות הנוגעות לתרבות , ובמובן זה הספרייה היא "מקדש של תרבות . " לה קורבוזיה הצעיד את עולם האדריכלות אל המודרניזם , ואילו וינסנט rnn : p 0 ' המסדרון המחבר בין אזורי הפעילויות Mediatheque : passage connecting all activity areas המדיסק : ססרית היל י דים Mediatheque : The Children ' s Library

טרמינל, כתב עת לאמנות המאה ה-21


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help