sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

עיצוב מדיניות חינוכית מתחדשת : ניסויים בחדשנות חינוכית כחלק מהתשתית של מערכת החינוך גניתויינשטיין , שחף גלניסויי שטח כחלק הכרחי מפיתוחן ומיישומן של מערכות חינוך החברה הישראלית , כמו במדינות אחרות רבות ( בפרט בארצות הברית , בצפון אירופה ובמערבה , אך גם במדינות אחרות בדרום מזרח אסיה ובאוקיאנוס השקט , כגון סינגפור ואוסטרליה , ( מתמודדת עם הצורך בפיתוח יכולתם של מוסדות החינוך ומערכות החינוך הממלכתיות לתת מענה לחברה הטרוגנית ורב תרבותית המתאפיינת בניידות גוברת . ( Goodlad , 2004 ) היות החברה הישראלית הטרוגנית ורב תרבותית עשוי להיחשב בעיני אחדים מקור קושי בעבור מערכת חינוך ממלכתית ריכוזית . אולם הטרוגניות ורב תרבותיות טומנים בחובם עושר ומגוון , אשר בניהול נכון עשויים לשמש מנוף לצמיחתה של חברה בריאה המתאפיינת בעושר תרבותי ובסובלנות כלפי פרטים וכלפי קבוצות שונות באוכלוסייה ( ענבר , . ( 2000 ההבדלים הלאומיים , העדתיים , הדתיים , התרבותיים והפוליטיים המאפיינים את החברה באים לידי ביטוי בהעדפות ובצרכים שונים של קבוצות ושל גנית ויינשטיין , מנהלת גף ניסויים ויזמות , משרד החינוך ; וד"ר שחף גל , יועץ בכיר לגף ניסויים ויזמות . תודות לפרופ' דוד חן . מידע בנוגע למערכים ולתהליכים בנושאים חדשנות , התחדשות חינוכית וניסויים במערכות חינוך ברמה הלאומית ניתן למצוא באתר המשותף של גף ניסויים ויזמות ובית הספר לחינוך , אוניברסיטת תל אביב : . html www . tau . ac . il / education / innovation / application _ world .

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help