sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

מבוא דוד חן , אסנת ספורטה הספר הנוכחי הוא השני בסדרת הספרים המסכמים את מחקר בתי הספר הניסויים ( מב " ן ) המתנהל בבית הספר לחינוך של אוניברסיטת תל אביב ביוזמתו ובתמיכתו של גף ניסויים ויזמות במשרד החינוך והתרבות . מטרתו של מחקר מב"ן היא לרכז את הידע המצטבר במסגרת בתי הספר הניסויים , לנתחו ולמקדו , ולהביאו לפני מקבלי ההחלטות במערכת החינוך בכל הרמות - השרה , המנכ"לית , ראשי יחידות המטה , מנהלות / י המחוזות , מנהלות / י בתי הספר , מנהלות / י אגפי החינוך ברשויות המקומיות והמורות / ים בכל רמות החינוך . מחקר מב"ן הוא אם כן חלק ממאמץ כולל יותר לעשות רציונליזציה של הפיתוח וההתחדשות בתחום החינוך על בסיס ידע אמפירי מצטבר . המחזור השני של המחקר התבצע בשנים , 2005 / 6 ועיבוד הנתונים וסיכום המחקרים נמשכו עד . 2007 הספר מסכם ארבעה חקרי מקרה , מהם אחד ( המחקר ב"כרמים ( " התבסס על מטא מחקר של עשר שנים . ארבעת המחקרים המוצגים כאן נערכו בבתי הספר הבאים : א . בית הספר "אלרואא " במנשיית זבדה אשר בעמק יזרעאל , בניהולה של ד"ר רחאב עבד אלחלים . את המחקר והמאמר המסכם כתב דורי לרייה . בית הספר מתבסס על מסגרת תיאורטית שפותחה על ידי ד"ר עבד אלחלים בשם "נקודת האור , " והוא מייצג גישה מערכתית חדשנית לשילוב של תלמידי חינוך מיוחד ותלמידי חינוך רגיל בממדים ובהעמקה שאין להם תקדים . המחקר מדגיש את תרומתה המיוחדת של המנהיגות , את עבודת הצוות , את התשתית הרעיונית להצלחת מודל השילוב במסגרת החברה הערבית , מחד גיסא , ואת הלקחים האוניוורסליים , מאידך גיסא . ב . בית הספר העל יסודי "הר וגיא" באצבע הגליל , בניהולו של יגאל רז . את הניסוי הוביל וניהל דובה לוין , ואת המחקר והמאמר המסכם כתבה רימה גורן בורוכובסקי . המחקר עסק בהטמעת יישומים משלבי טכנולוגיות בבית הספר . ייחודו של הניסוי בבית הספר "הר וגיא "

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help