sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

בפרויקט שינוי , וכן של המנחות שהדריכו את המורים והמנהלים , בכל הנוגע לדרכי ההוראה ולתרבות הארגונית בבית הספר . בפרק האחרון נעשה ניסיון לנתח את היחסים המורכבים והרב משמעיים בין המערכת הפדגוגית בבתי הספר לבין המערכת הפוליטית שמופקדת עליה . בפרק מוצגת השוואה בין שתי המערכות , המבוססת על חמישה פרמטרים מרכזיים - אם כי בוודאי לא בלעדיים - המאפשרים הצצה אל המניעים והסיבות לפעולותיהן של שתי המערכות . תודתי והערכתי לתלמידיי : תמר חן לוי , אסתי מירסקי , כרמית לילך לוי , צילי קאופמן , הדס רייכמן וגוין סאס , שהיו שותפים מסורים למחקרים המופיעים בארבעה מפרקי הספר . כמו כן ברצוני להודות לכל תלמידיי , אשר רבים מהם נקלעו - אם כמורים ואם כבעלי תפקידים ניהוליים - בין הפטיש של התיאוריות האקדמיות לבין הסדן של עבודתם בבתי הספר . למדתי מהם רבות . לבסוף , ברצוני להודות לגיא פרמינגר , אשר עבודתו המצוינת בעריכה הלשונית והערותיו החשובות והמועילות תרמו לאין ערוך .

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help