sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

בכל הגילים , החל בחטיבה הצעירה , המשך בבית הספר היסודי , חטיבת הביניים והחטיבה העליונה , וכלה בסטודנטים בחינוך הגבוה . מקום נרחב הוקצה בספר לקבוצות אוכלוסייה שונות , לתלמידים "חריגים" ו"רגילים , " לבתי ספר ממלכתיים וממלכתיים דתיים . הכותבים תיארו מגוון של תוכניות , הן ייחודיות לישראל והן כלליות הקשורות לכישורי חיים , סובלנות וחירות . כל התוכניות , לרבות התוכניות הייחודיות לישראל , מתבססות על תיאוריות מוצקות בפסיכולוגיה ופדגוגיה . אזרחים רבים בישראל ובעולם סוברים כי תפקידו של בית הספר לחנך , ולא רק ללמד . רבים היו רוצים לראות בבית הספר "בית חינוך , " ולא רק מקום לרכישת ידע ומיומנויות . הנושא הערכי נמצא על סדר היום הציבורי . מרבים לעסוק בו הן מבחינה מחקרית והן מבחינה יישומית . אני מקווה כי הספר יתרום לקידום החינוך לערכים ויהיה לעזר לכל העוסקים בתחום . אני מברכת את העורכים , המערכת המדעית וכל כותבי הפרקים על תרומתם הייחודית לקידום נושא חשוב זה . תודה מיוחדת לקתדרה לחינוך לערכים , לסובלנות ולשלום ע"ש ד"ר יוסף בורג וקתדרת אונסקו לזכויות אדם , דמוקרטיה , שלום וסובלנות בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בר אילן , שיזמו והוציאו את הספר לאור . פרופסור זמירה מברך ראש בית הספר לחינוך אוניברסיטת בר אילן

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help