sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

תוכן העניינים פתח דבר זמירה מברך 9 מבוא יעקב עירם , נאוה מסלובטי : ערכים וחינוך לערכים 11 שער א : פיתוח כישורים חברתיים וחשיבה חברתית מוסרית בגיל הרך ובגיל בית הספר היסודי . 1 27 נירית באומינגר ; הקשר בין מיומנות חברתית וקשרי ידידות - תיאוריה ומעשה . 2 29 איריס מרזם , נאוה מסלובטי : פיתוח שאלון למדידת ההתפתחות של שלבי ההכרה החברתית אצל ילדים שומעים ולקויי שמיעה הלומדים בבית ספר יסודי . 3 59 אוד . ברנד : אמפתיה בהוראה : ילדים מצביעים על הדרך . 4 85 אריה כהן , סולי נתן : צמצום הפער ברמת השיפוט המוסרי בין תלמידים טעוני טיפוח לתלמידים מבוססים באמצעות דיונים בדילמות מוסריות . 5 " 119 סטיבן סילברן : ידידות , אוטונומיה ופתרון בעיות . 6 137 רות וולף , יובל וולף : חינוך למוסריות בגיל הרך בתנאים של מציאות מורכבת : היבטים עיוניים , אמפיריים ויישומיים . 7 145 אריק ה' כהן , עינת כהן : עולם הערכים של הורי תלמידים בכיתות ה בבתי ספר ממלכתי וממלכתי דתי 163 שער ב : המבנה והעוצמה של מערכת הערכים בקרב מתבגרים בבית הספר העל יסודי . 8 177 שלומית לוי : דמיון ושוני במערכת הערכית של בני נוער בשני דורות 1975 ) ו ( 1994 ובמסגרות חינוכיות שונות מבחינה דתית . 9 179 אליעור שטרית , נאוה מסלובטי : השוואה בין העוצמה והמבנה של מערכת הערכים בקרב אוכלוסיות מתבגרים ילידי אתיופיה וילידי ישראל 203 שער ג : מערכת האמונות של מורים וסטודנטים להכשרת מורים . 10 225 נאוה מסלובטי : תפיסת דמות "התלמיד הרצוי" כמייצגת את מערכת האמונות המקצועית של מורים וסטודנטים להכשרת מורים . 11 227 חפציבה ליפשיץ , רבקה גלובמן : עמדות של סטודנטים דתיים וחילוניים כלפי שילוב התלמיד בעל הצרכים המיוחדים בחינוך הרגיל . 12 253 רחל גלי צינמון , יעקב עירם : מיתון המפגש הבינתרבותי - דגם לתוכנית התערבות חינוכית 275

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help