sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

האימפריה מנכסת באופן גלובלי את תרבותן של אומות העולם , היא משנה ומחליפה להן את התרבות ומשנה אותן , מבנה אותן מחדש ומשעתקת אותן לאחר שעברו מטמורפוזה ... ומבנה אותן לכלל בשר מבשרה . היא מנכסת , תופסת , עושה קולוניזציה ומחליפה את קבוצת המחשבות או הזכרונות של עולמות פחות מפותחים במחשבותיה ובזכרונותיה שלה . בין ביטוייו של שינוי זה אפשר למנות את אוטוסטרדות האחסון , השליפה , השיווק והצריכה האלקטרוניים של המידע , שאינן מכירות בשום גבול לאומי , צנזורה או ייחודיות שאינה ניתנת להצרנה ( פורמליזציה ) מתמטית או כלכלית . האינסטרומנטליזציה של הידע היא רבת משמעות לגבי הזהות , האפשרויות והמגבלות של המשתמשים בידע , שהם גם הנשכרים , גם הסוכנים וגם הקורבנות של המערכת הגלובלית הזו , שהיא גם תנאי וגם חלק מן ההתפתחות של הקפיטליזם בן ימינו . אין להתווכח עם הלוגיקה הפנימית של האינטרנט או הקפיטליזם בן ימינו , וכפופים להם בימינו האנטי מודרניסטים והפוסט מודרניסטים הקנאים ביותר כאחד . תהליך זה גם פותח אפשרויות חדשות , אולם אלה יכולות להתממש רק כפוף לתנאים מסוימים , והן עומדות בסכנה מתמדת של הפיכתן לכלל היבט משוכלל במיוחד של דינמיקות הנרמול של החינוך ההגמוני . בישראל יש לתהליך זה השפעה מיוחדת לנוכח ההצלחה של החינוך הציוני . הצלחת החינוך והריאליה שהתגבשו במחיקת הזהות השונה וההיסטוריה הייחודית של קהילות יהודיות ונטיעתן במסגרת הישראלית היא הצלחה של ממש . כיום אין . 136 ) . Frankfurt a Main Habermas , Juergen ( 1988 ) . Der Philosophische Diskurs der Moderne ( s . 24 . West and immortalize themselves " . Social Text , 23 , 57 Yurick , Sol ( 1989 ) . "How Athenians planned to colonize the mind of the 23 . Bauman , Zigmunt ( 1993 ) . Postmodern Ethics ( p . 232 ) . Oxford 25 26 על העמדה המנוגדת , לפיה האינטרנט עשוי להוות בסיס לשיח ביקורתי ולשחרור ממגמות אוניוורסליסטיות מגבילות ודכאניות ראו : Luke , Timothy ( 1989 ) . . Society ( p . 46 ) . Chicago Screens of Power : Ideology , Domination , and Resistance in Informational . and Critical Pedagogies in Postmodern Spaces ( pp . 149-188 ) . New York McLaren and Michael Peters ( eds . ) , Counternarratives : Cultural Studies Pedagogy and Cyberspace " . In Henry Giroux , Colin Lankshear , Peter Lankshear , Colin , Peters , Michael and Knobel , Michele ( 1996 ) . "Critical

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help