sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

האם יש עדיפות לטיפול ישיר בבעיות קריאה לעומת טיפול בתפקודים החלשיםז מהם היתרונות של כל אחת מן האסטרטגיות לטיפול בבעיות קריאה ? באיזו מידה ניתן להגיע להתאמה בין השיטה לבין הנתונים הייחודיים של הילרז כתיבתו של ספר זה התאפשרה בזכות התמיכה והעזרה שקיבלתי מאנשים שונים , בתקופות שונות של חיי . כפסיכולוג חינוכי , העסיקו אותי קשיי הלמידה של ילדים כאחת הבעיות המרכזיות בעבודתי וכשוות ערך , מבחינת משקלה , לבעיות ההתנהגות של ילדים . במסגרת לימודי בארצות הברית , השתתפתי בקורס שעסק בליקויי למידה . הקורס שניתן על ידי פרופ' קן שניירר , מהמחלקה לפסיכולוגיה של בית הספר שבאוניברסיטת רטגרס , בניו ג'רסי , ריתק את התעניינותי בנושא ליקויי הלמידה והניע אותי לכתוב את עבודת הדוקטורט בתחום זה . תורתי לקן שניירר . לד'ר עמירם רביב , מרכז המגמה הקלינית של הילד באוניברסיטת תל אביב , ולמשה רבינוביץ , פסיכולוג מחוז חיפה מטעם השירות הפסיכולוגי הייעוצי של משרד החינוך והתרבות , שהקדישו מזמנם , קראו את הטיוטה ועודרו אותי להוציא את הספר לאור , תורה מיוחדת . לחברי השירותים הפסיכולוגיים החינוכיים של קריית ביאליק וקריית מוצקין , שעודדו אותי בעת הכנת הספר ונתנו אישור לכמה מן הרעיונות שהעליתי ; לירידי חיים אהרונסון , שעצותיו תרמו רבות לייעול עבודתי ; לבני משפחתי , שללא תמיכתם לא הייתי מביא עבודה זו לסיומה ; ובעיקר לאותם ילדים , שמתוך הניסיון להבין אותם ולעזור להם צמחה עבורה זו - לכל אלה נתונה תורתי .

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help