sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים הקדמה 5 פרק א גישות להערכת הישגים והתפיסות החינוכיות המנחות אותן . 1 9 מבוא . 2 9 הנחות לגבי טבע האינטליגנציה , הלמידה וההוראה על פי הגישות המודרניות . 3 14 הגישה המסורתית לעומת הגישה החלופית בהערכת הישגים 20 פרק ב תפקידים וסוגים של הערכות הישגים . 1 31 לשם מה מעריכים הישגים ? . 2 31 ממדים למיון סוגים של הערכת הישגים 34 פרק ג יעדי הוראה והערכה . 1 41 יעדים כתוצרי למידה . 2 41 אילו מיומנויות מבקשים להעריך ? 42 . 3 תקנים 45 ( Standards ) פרק ד כלים להערכת הישגים . 1 53 סוגי פריטים ומטלות 53 ( א < פריטים מסוג בחירת תגובה 53 ( ב < פריטים הדורשים השלמה 71 > ג < פריטים מסוג בניית תגובה 74 . 2 כלים לאיסוף ראיות על הישגים 88 ( א ) תלקיט 88 ( Portfolio ) ( ב < כלים לרפלקסיה 105 > ג < תצפית 0 ) 111 דיון 114 פרק ה פיתוח כלי להערכת הישגים - תכנון , ניתוח ודיווח 117 . 1 מיפוי האפשרויות . 2 117 פיתוח מבחן מסוג בחירת תגובה 120 > א < תכנון המבחן ועיצובו 120 ( ב ) ניתוח התוצאות והפקת משוב . 3 127 פיתוח מטלות ביצוע 141 > א < תכנון המטלות 141 ( ב < מחוונים להערכת ביצוע . 4 142 אופן הדיווח על ההישגים : תעודות / דו"חות הערכה 167

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help