sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

הלומד העצמאי כחוקר 142 פרק : 10 לומד ומלמד הפועלים בשיתוף ובקבוצה 143 יתרונות הלמידה השיתופית י 146 המללה של החשיבה 146 בנייה של ידע והבנה 147 גיוס ידע , כשרים ומשוב של אחרים 147 קבלת אחריות 147 שיפור היחסים החברתיים והעלאת ערך העצמי של הפרט 148 מיומנויות חברתיות ( אינטליגנציה חברתית ) 149 לומדים ומלמדים כמתווכים יעילים - מרכיב מרכזי בלמידה שיתופית 149 המלמד כמתווך 152 ההוראה 152 סיכום : מרכיבי הלומד העצמאי 152 היכן היצירתיות ? 154 יצירתיות והומור 156 חלק שלישי : תכנון הלימודים הקוגניטיביים 159 מבוא 161 עקרונות שיש להעתיק מהתעשיות המצליחות 163 יישום העקרונות לתכנון לימודים קוגניטיביים 164 פרק : 11 תכנון המטרות ( מה ללמד ) 166 ניסוח המטרה 166 הסבר המושגים במטרה 167 הנמקת המטרות 168 הנמקה מנקודת מבטו של הלומד ( רלוונטיות ) 168 הנמקה מנקודת מבטה של החברה 169 תיאור המטרה במונחי תוצר 170 צורת האחזור ( הבנה , היכר או היזכרות ) 171 מידת האוטומציה ( מומחיות ) בביצוע המטרה 173 טווח העברה של המטרה 177 ארגון התוצר ( מפת מטרות ) 178 שילוב בין מטרות קוגניטיביות לבין מטרות אחרות 179

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help