sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

שער רביעי : סוגיות פילוסופיות חברתיות ומקצועיות המורה : בר סמכא או מורשה - ? אליהו ווזנוב 409 כרוניקה של כישלון ידוע מראש - יעל תמיר 425 מיהו "הסטודנט הטוב"ו - מודנ > מירץ 439 ההוראה האוניברסיטאית , הערכתה ומודלים חלופיים לשיפורה - נירה חטיבה 447 האיסור לדבר בשיעור הנסיבות והמהלך של היווצרות כלל משמעת בכיתה - מרדכי אריאלי 461 הסתגרות ופתיחות עדתית בכיתות ממוינות להקבצות - מיגאל חן , מאיר פרשטמן 475 מגמות פיתוח בחינוך המיוחד : קידום התמודדות עם בדידות , קשרי חברות ותחושת קוהרנטיות - מלכה מרגלית 489 האם יש בגן עדן מלאכים שיודעים שפת סימניםז ( מסלולים בחינוך ילדים לקויי שמיעה בישראל ) - אמציה ויזל 503 מחקר ההומור בחינוך : סיכום רבע מאה - אבנר זיו 517 שער חמישי : תקשוב החינון מערכות תומכות החלטה לשירות מערכת החינוך - משה תלם 527 מציאות מדומה במערות לסקוי . על יחסי הגומלין בין טכנולוגיות ידע ותהליכים קוגניטיביים - דת מיודוסר 549 רב ספר ( Hyper-Book ) לטיפוח למידה אוטונומית - אביגיל אורן 565

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help