sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

החטיבה הצעירה נהפכה לחלק בלתי נפרד של בית הספר . תכנון הלימודים הותאם למגבלות של מערכת החינוך , תהליך התקשוב היה מוצלח , אך מורכב וייחודי ל"כרמים , " והכשרת הסגל נעשתה כתוך בית הספר וצמוד לצורכי המורות וההוראה . מאמץ מיוחד נעשה להפוך את צוות בית הספר לארגון לומד . בשנה הראשונה היה צורך להתמודד עם שפע של נושאים חדשים וללמוד אותם , אולם עם הזמן פיתח צוות בית הספר פתרונות הולמים ונעשה שותף מלא לתהליך הפיתוח , והמערכת החינוכית התייצבה במיטבה . הפרק החמישי והאחרון מהווה סיכום ביניים המרכז את התמונה הכוללת של פרויקט בית הספר העתידי . הסיכום מגשר את התיאוריה , החזון והמעשה לכלל מקשה אחת . המודל המתהווה של בית הספר העתידי מוצג בכל היבטיו : המבנה , תשתיות המחשוב , פיתוח הסגל , הפדגוגיה החדשה ותיאור איכותי של התפוקות . סיכום הביניים מאתר , לצד ההישגים , בעיות וקשיים המבקשים פתרון . מחקר ההערכה המסכם יוכל להיעשות רק כאשר התלמידים שהחלו את דרכם בחטיבה הצעירה יגיעו לחטיבה המבוגרת . ההכנות למחקר זה נמצאות בסיומן . בימים אלה לומדים בבית הספר תשע מאות ושלושים תלמידים ופועלים בו שישים ואחד חברי סגל . עבודת הצוות מסורה ומקצועית , והסגל מתמיד למרות הדרישות הרבות מן התפקיד . דו"ח הערכה של משרד החינוך מצביע על מכלול הישגים גבוה מן הממוצע הארצי . גם אם מוקדם עדיין להסיק מסקנות , ניתן לקבוע כבר כיום כי המודל החדשני נושא עימו הבטחה של ממש להפיכתו של בית הספר למוסד הומני ומודרני .

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help