sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

שלמי תודה ספר זה מתאר מפעל חינוכי מורכב , שרבים וטובים שותפים לו . אף על פי שכל מה שנכתב הינו על אחריותו הבלעדית של הכותב , תרמו לחשיבה ולעשייה בהקמת בית הספר העתידי עמיתים , בעלי תפקידים ושותפים מכל תחומי ההגות והעשייה . על התמיכה והשותפות שלמי תודה לשותפים העיקריים : לראש עיריית ראשוףלציון , מאיר ניצן , על התמיכה לאורך כל הדרך . בלעדיו לא היה הפרויקט קם ; לרחל אשל , ראש אגף החינוך , שהיתה שותפה מרכזית בכל שלבי התכנון וההקמה , ותרמה רבות מתכונתה הפדגוגית ונסיונה המקצועי ; ליפה בן עמי , מנהלת בית הספר , המובילה את המפעל מיום הקמתו תוך גילוי מנהיגות מקצועית ודבקות במשימה ; לא פחות חשוב , לצוות המורות ב"כרמים , '' שעבודתן המסורה היא ליבו של בית הספר * , לרוחמה קציר , שבעת היותה ראש האגף לחינוך יסודי חברה לד"ר גדעון בן דרור , שהיה ראש המינהל לפיתוח , ושניהם יזמו וסללו את הדרך להקמתם של בתי הספר החדשניים ; למפקחים יצחק לוי , סולי נתן ונאוה מאיר , שתרמו מיכולת המנהיגות שלהם והקפידו על סטנדרטים מקצועיים גבוהים ; לרפאל ירון , מנהל הפיתוח , שריכז את ועדת ההיגוי וניתב את התכנון באמונה ובמסירות ; לד"ר שמשון שושני , מנכ"ל משרד החינוך בעת התכנון , ולדליה מעוז ז"ל , מנהלת המחוז , שהאמינו וסייעו בכל דרך ; לגנית וינשטין , מנהלת המחלקה לבתי הספר הניסויים , שאיפשרה את שילובו של בית הספר במערכת רחבה יותר . במהלך המחקר סייעו במיוחד ד"ר דורית טובין , שחקרה את תהליך התכנון והיישום , וכן שרונה טל לוי , קרול לוין , מימי פלציי וטל סופר , שחקרו היבטים שונים של הלמידה ב"כרמים ; " עמית גלילי , שריכז את התכנון של תשתיות התקשוב , וד"ר ישע סיוון , שסייע בעיצוב דפוסי היישום של הטכנולוגיה בשנת ההקמה הראשונה . קראו את כתב היד בקפדנות פרופסור אריה לוי וד"ר רלי בריקנר . למדתי רבות מהערותיהם , הקשבתי להצעותיהם , והספר הנוכחי השתפר משמעותית הודות לעינם הבוחנת . תודה מיוחדת לאשתי יעל , שתמכה בסבלנות במהלך ימי עבודה ממושכים ; ואחרון אחרון חביב , לבני הארכיטקט ניר חן , שחבר לצוות , נהפך לעמית וחבר , ותרם מדמיונו ומיצירתו לעיצובו של בית הספר . * רשימת חברי הצוות מופיעים בנספח ב , בע' . 177

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help