sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

כשלעצמה , ללא מרשמים לפתרונה - עשויה לפעול כראשיתו של פתרון לפרטים המתבוננים בבעיה ובנגיעותיה בחייהם כבני אדם וכמורים . הספר מופנה לחוקרים של היבטים חברתיים בחינוך ולסטודנטים להוראה . עם זאת , קהל המטרה העיקרי שאני מבקש לייעד לו את הספר הוא מורים על יסודיים : מורים המהרהרים ברשות היחיד שלהם איש איש על עבודתו , אתגריה וקשייה , ומורים החולקים בקבוצות ובסדנות את התנסותם עם אי הנחת ואת נסיונותיהם בהכחדתה או בצמצומה . הספר נועד להציג את השאלות ; אפשר שאלה ינחו מורים מתבוננים ומהרהרים בעבודתם ובתלמידיהם לעברן של תשובות . במחקר ובספר שבעקבותיו נעזרתי בכמה עמיתים ; אני מבקש להודות להם . תודתי נתונה , בראש ובראשונה , לניבי גל , שסייעה לי בכל שלבי המחקר ותרמה להבנייתו המושגית , לאיסוף הנתונים , לעיבודם ולביאורם . פרופסור דניאל בר טל , פרופסור יצחק קשתי , ד"ר שמחה שלסקי ופרופסור רינה שפירא קראו את הטיוטה הסופית של העבודה . אני מודה להם על הערותיהם המפורטות והמועילות , שהחותם של רבות מהן הוטבע בגרסה המוגשת בזה . אני מודה כמו כן לאסתר אשכנזי , לחנה ויסוקר , לדרורה כהנא , להילארי סיון , לרעיה סילברט , לדן פרט וללאה רוזנברג , שקיימו איתי דיונים מעניינים בטיבן של פעולות גומלין בכיתה , שעה שערכו את עבודות ה מ"א שלהם בהנחייתי . אני מודה גם לעדנה ברקי על עזרתה הרבה בשלבים הראשונים של המחקר . כן נתונה תודתי ליחידה לסוציולוגיה של החינוך והקהילה ע"ש

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help