sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

שדומה כי היא קשה למורים במיוחד : הימנעות תלמידים משיתוף פעולה . היעדר שיתוף פעולה משמיט את הבסיס ההכרחי לפעולות ההוראה . הפרק החמישי " ) התמודדות על שיתוף הפעולה של התלמידים ( " עוסק בדרכים שמורים בוחרים ומפעילים בעקבות הכנותיהם : עליהם להתמודד על גיוס או על שיקום שיתוף הפעולה ביניהם לבין התלמידים , ובה בעת לנסות לצמצם את אי הנחת . אסטרטגיות התמודדות רווחות שיתוארו הן דרכי פיקוח על התנהגות התלמידים . הפרק השישי " ) להיות עם אנשים ( " מתאר שני מיני נחת שמורים מפיקים בקשרי הגומלין עם תלמידיהם , חרף אי הנחת או בצידה של אי הנחת הטבועה תכופות בקשרי גומלין אלה . הפרק השביעי , האחרון " ) ממחויבות ראשונית למשנית , ( " מביא כמה הערות סיכום , ובעקבותיהן - דיון במשמעויותיה של מחויבות המורים לעבודתם וזיקתה לנחת ולאי הנחת שהם מפיקים ממנה . ריינר מריה רילקה ( עכשיו בוורפסוודה , ליד ברמן , ( 1903 יעץ לאיש צעיר שתהה על דרך חייו : "כעת חייה את השאלות , ואז אפשר שביום מן הימים , מבלי שתיתן על כך את הדעת , תחיה אף אל תוך התשובה " . ספר זה מציג בעיה בעולמם של מורים על יסודיים ; אך ברוח המשתמעת מהצעת רילקה , הוא מסתפק בפרישתה , מבלי להציע פתרונים . מורים חווים תכופות אי נחת בהוראתם . במסגרת המחקר שספר זה מתבסס עליו , הם דיווחו על חוויה זו בדרכים שונות , תיארוה בפרוטרוט , מסרו על משמעויותיה מבחינתם , על דרכיהם בהתמודדות איתה , על הצלחות ועל מפחי נפש . אני חושב כי הצגת הבעיה של אי הנחת - הצגת הבעיה

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help