sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

מהרעיונות המתוארים בספר , אלה שמעורבים בהם תלמידי מתמטיקה בבית הספר היסודי ובחטיבת הביניים . ב 1988 עברתי מאוניברסיטת רדלנדס לאוניברסיטת לואיזיאנה . נקטתי צעד זה כדי לעבוד במחיצת התאורטיקנים הבולטים בתחום תכנית הלימודים , שקיבץ אז ביל פינאר . לתקופה של שנתיים או שלוש היו באוניברסיטת לואיזיאנה , כמדומני , יותר תאורטיקנים בולטים של תכנית הלימודים מבכל אוניברסיטה אחרת ברחבי ארצות הברית . נוסף על ביל , אני חב רבות להערותיהם ולביקורתם של ז'אק דאיינו , דייוויד קירשנר וספנסר מאקסי , וכן לתלמידי תואר ראשון נפלאים , שעל תקן של "חברים של יום שישי" ביקרו את הפרקים בגלגוליהם הרבים . באמצעות תהליך זה רכש הספר יותר ויותר אופי משלו וכן איכויות פוסט סטרוקטורליות והרמנויטיות מסוימות . אותם סטודנטים ותרומותיהם יקרות הערך רבים מכדי שאפרטם , אולם ראוי לאזכור מיוחד תפקידם של ג'ון סט , ג'וליאן וון סונג הוו ; ג'ון בדק בדקדוק ניסוחים וטיעונים , במיוחד אלה הנוגעים לארגון עצמי , וון םונג עמד על כך שאקרא את סרה , נוסף על ליוטאר ופוסט סטרוקטורליסטים אחרים . ספרי השתבח בזכות תרומתם , ועל כך אני מודה להם . במהלך השנים שחלפו באוניברסיטת לואיזיאנה עבר הספר חבלי לידה באשר להכרעות סופיות בתוכנו ובאשר לניסוחים המופיעים בו . תהליך " יילודו" של הספר שייך לעורכים ג'ונאס סולטיס , בריאן אלרבק וניל סטילמן , שגילו תמיד תמיכה רבה , תובנה ביקורתית ונדיבות מתמדת . ג'ונאס היה חריף דיו לראות סדר ( פוטנציאלי ) בגרסאות המוקדמות , הכאוטיות , שהצגתי לפניו , והשכיל למנות את בריאן שיעזור לי לפתח סדר זה ( שלא הגיח באופן ספונטני . ( בריאן גילה תובנות רגישות להדים והיטיב לעודדני , בלא לחץ מיותר , במשך שנתיים של שכתובים . ניל עזר לי להגן על אותן מוזרויות צורניות החביבות עליי , כגון התמכרותי לקווים מפרידים . תודותיי והערצתי לשלושתם . Teachers College Press הוא אכן בית נפלא , ושום סופר לא יכול לבקש עורכים טובים מאלה . אני חב רבות גם לאותם חברים שעודדו את האיחוד ביני לבין הרעיונות המובעים בספר : נל נודינגס , איליין אטקינס , היו מנבי , דונלד אוליבר , צ'ט באוארס , אלכס מולנר , טד אאוקי , דאיו סאוואדה ( שעודדני לספר

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help