sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:2

החדש באותה עת של תאוריית תכנית לימודים . עם סיום הלימודים כיניתי עצמי , בהיסוס ובזהירות - "תאורטיקן של תכנית לימודים" - בתקווה שאיש לא ישאל מה בדיוק עושה תאורטיקן כזה . השתתפותי במשך שני עשורים בכינוסים שונים שעניינם תאוריה של תכנית לימודים - במילווקי , ברוצ'סטר , בקנט , בארליי ובברגמו - עיצבה את חשיבתי הן באשר לתכנית לימודים והן באשר לתפקידו של תאורטיקן של תכנית לימודים . הנסיעות הארוכות מצפון מדינת ניו יורק ( כאשר עבדתי a ( SUNY-Oswego לארליי , כמעט תמיד בחברתו של ג'ים ווד , עזרו לי לפתח את פרשנותי לז'אן פיאז'ה . בארליי אף התעמתתי עם תחושת הרציונליזם שלי עצמי , שזו , אני מקווה , מיתופואטית כעת יותר משהייתה אז . זכורה לי היטב תוכחתו הקבועה של ג'ים מקדונלד , שכתיבתי " אינה מיתופואטית דיה . " ניסיתי לתקן מעט מזה בספר שלפנינו . a , SUNY-Oswego שם לימדתי ואף ניהלתי במשך 15 שנים , שקדתי על כתביו הביולוגיים והפדגוגיים של ז'אן פיאז'ה . שם גם נאבקתי עם הגותו של ג'רום ברונר , ורכשתי היכרות עם כתביו של איליה פריגוז'ין והעולם החדש של "מבנים מתפזרים . " ראויים להוקרה ; ג'ים סאגו , שעזר לי לראות את פיאז'ה מנקודת ראותו של הביולוג ; בוב סידוול , שהציג בפניי את פריגוז'ין ; ליאו גרזון , שבאהדה , ולא בלי ביקורת , קרא הרבה ממה שכתבתי ( כולל טיוטות מוקדמות של פרקים בספר זה ;< וטרי לינדנברג , שעשתה כל זאת ועוד , בידידות , בביקורת ובעצה במשך רבע מאה כמעט . תודות מקרב לב לכל חבריי . Oswego ^ ברדלנדס , קליפורניה , התחלתי לעבוד על הטיוטות הראשונות של הספר . זה היה מקום מצוין להגות בו ( בשעה שאני מנהל את התכנית לחינוך מורים ) על ווייטהד , על פוסט מודרניזם ועל תאולוגיית תהליך . הקרבה לקלרמונט הייתה לתועלת רבה . הדיונים שקיימנו בנושא תכנית הלימודים הביאו לקמפוס כמה דוברים מרתקים , אולם מה שהשפיע עליי ביותר , בעודי תוהה על קנקנה של הפדגוגיה הפוסט מודרנית , היו הערותיהם הביקורתיות ותמיכתם של סם קרואל ויאסויוקי אואדה , שהקדישו לי הרבה מזמנם . סם ראה במהלך השנים גרסאות רבות של הספר , והפליא תמיד בתמיכתו ובתובנותיו . עמו , ועם תלמידנו רון סקוט , התחלתי לנסות כמה

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help