sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:1

פתח דבר ספר זה ראשיתו בחילופי רעיונות ביני לבין אנג'לה פריילי וולס פושי , במפגש AERA שהתקיים ב 1987 בוושינגטון . במפגש זה הצגתי מאמר שעסק ב"תכנית לימודים בלתי יציבה , " שילוב של רעיונות שמקורם בפיאז'ה , בפריגוז'ין ובשון . התלהבותם הרבה של אנג'לה וולס מן האפשרות שארחיב רעיונות אלו לכלל ספר , גרמה לי לשקול זאת בפעם הראשונה ברצינות . התמזל מזלי ובאותה עת לימדתי בקליפורניה , ומעט לפני מפגש AERA נכחתי בכינוס שערך דייוויד גריפין בסנטה ברברה בנושא "לקראת עולם פוסט מודרני . " כינוס זה היה אחד המרגשים שהשתתפתי בהם מעודי , והוא סיפק לי מסגרת לרעיונותיי על אי יציבות ותכנית לימודים . אני חב רבות לדייוויד , על שניאות להציג בפניי את המחשבה הפוסט מודרנית ואת מחשבת התהליך , ובייחוד על שהכיר לי את עמיתיו מקלרמונט , ג'ון קוב ומרי אליזבת מור . במשך השנים שחלפו ביליתי שעות רבות ומהנות בחברתם ובכינוסי התהליך שלהם . צר לי על שגרסתי לפוסט מודרניזם , על עניינה בפוסט סטרוקטורליזם ובהרמנויטיקה , עשויה שלא למצוא חן בעיני דייוויד ( ענף זה מכונה בפיו '' קונסטרוקטיבי , ( " אולם אני משוכנע שמחשבת התהליך של ווייטהד ( מה שדייוויד מכנה פוסט מודרניזם "קונסטרוקטיבי ( " צריכה לתווך בינה לבין מחשבה דה קונסטרוקטיבית , פוסט סטרוקטורלית . בסיוע לאיחוד זה , עודדני וייסרני כאחד מלקולם איוונס , חינוכאי תהליך ושותף לייסודה של "האגודה לפילוסופיה של תהליך בחינוך . " תודות רבות לדייוויד , לג'ון , למרי אליזבת ולמלקולם על השפעתם המעצבת על מחשבתי . לכל ספר בהיקף כזה שלשלת יוחסין גנטית שראשיתה טרם תחילתו . כאן מדובר בלימודיי לתואר בוגר באוניברסיטת ג'ון הופקינס , שם למדתי עם ג'ון סטיבן מאן וג'ון וולטון . שני בעלי עצה נפלאים אלו הכירו לי את מחשבתו של ג'ון דיואי - נושא עבודת הדוקטורט שלי - ואת השדה

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help