sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

הקדמה איש אינו מטיל ספק בכך , שהחינוך בבתי הספר דורש שיפור . אך מה אפשר לעשות י אחדות מן התשובות הן ברורות אף שהן קשות להגשמה . בתי הספר בעולם יכולים להיעשות מייד מקומות טובים יותר עבור ילדים , עוד בטרם נתערב בלימודים , אם הילדים יוזנו היטב ויהיה להם בית , אם הוריהם יעבדו והם ומשפחותיהם יזכו ליחס של כבוד הן בבתי הספר והן בחברתם . תשובות רבות נמצאות עדיין הרחק מעבר להישג ידנו . בעבודתנו היומיומית כמורים וכחוקרים אנו נאבקים על מנת להגיע ליתר הבנה , כיצד ילדים מתפתחים ולומדים ומה על המורים לעשות כדי להקל על תהליכים אלה . התשובות חייבות להיות מעשיות ושימושיות למורים העובדים בכל אחד מבתי הספר בעולם , בערים , בפרברים ובכפרים . כפי שאנו יודעים , פתרונות אינם נמצאים על ידי יריות מקריות בחשיבה אלא על ידי מבחנים שיטתיים של יישום תיאוריות הנראות הגיוניות , דהיינו תיאוריות הנראות יעילות בהסברת ההתפתחות הקוגניטיבית . כסגל בית הספר הגבוה לחיבור הוביל אותנו עיסוקנו היומיומי בבעיות של בתי הספר במדינה המעוירת ביותר בארצנו , יחד עם רבים אחרים , לתיאוריות של אחד המוחות הפוריים ביותר של המאה . עבודת החיים של פרופסור ז'אן פיאז'ה מספקת הזדמנויות עשירות לחקר כמה מן התשובות הנחוצות לשאלה שלנו . יישמנו את רעיונותיו של פיאזיה בעבודתנו תוך שיתוף פעולה עם בית ספר עירוני , שבו המריצה אותנו בשלבים הראשונים אדית אדלםון בהבנתה ילדים צעירים . עסקנו גם בחקר החשיבה הלוגית של תלמידי השנה השנייה במיכללה . רעיון הספר הזה צץ מתוך ועידת פיאז'ה של מחנכים וחוקרים n 1 T . Rutgers הוצעה לראשונה על ידי רוברט שוובל , לאחר שלמד עם הפרופסורים פיאז'ה וסינקלייר ועבד כעוזרה של סינקלייר . הוועידה אורגנה כדי לסייע לנו בעבודתנו וכדי לקדם את רמת ההמקוגה בהכשרת המורים .

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help