sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

. 3 ביום אין למחנך שהות לעיון , אך יישב לקרוא , והנה ילד ראשון ותלונה בפיו : בשעת כתיבה דחפו שכנו , נעשה כתם , ואין הוא יודע עכשיו , אם להתחיל הכול מחדש , אם להניח את הכתוב כפי שהוא , או לתלוש את הדף . — הילד השני צולע : יש לו מסמר בנעל , קשה עליו ההליכה . השלישי שואל , אם מותר לקחת דומינו . הרביעי מבקש את מפתח הארון . החמישי מחזיר ממחטה שמצא : "מצאתיה ואיני יודע , למי היא שייכת . * השישי מוסר למשמרת ארבעה גרושים , שקיבל מאת הדודה . השביעי בא במרוצה לקבל את הממחטה % " היא שייכת לי , הנחתי אותה לרגע על אדן החלון והוא מיד לקחה / ' שם בפינה משחק לו שלומיאל קטן במספריים ; מלכלך הוא סביבו ועלול לפצוע את עצמו — מי נתן לו את המס פריים ל — באמצע החדר תיגרה ע רה , עוד מעט יעברו למהלומות' — יש למנעה . זה שחש בלילה בשינו , רץ כעת כמטורף , שוב ידחוף במרפקו את אחד הכותבים' או שיפיל את הדיותה על הרצפה ן ובלילה אולי יתעורר שוב מכאב שיניים . רצונו של המחנך חייב להיות חזק ביותר כדי שיוכל להרשות לעצמו לקרוא ספר ולו הקצר ביותר . . 4 אבל רצונו אינו חזק , מפני שאינו מאמין . מחבר הספר יוכיח , אגב מראי מקומות מרובים' את למדנותו . פעם נוספת יחזור על מה שבדרך כלל ידוע . אותן המשאלות החסודות , השקרים הנעימים ( המקובלים ) , העצות שאינן נתונות להגשמה . המחנך מחויב ... מחויב ... מחויב ... ולבסוף בכל הענינים הקלים

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help