sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

חוקרת את הסיכסוד בין הטוגר והינקותי , בין השכבות העדכניות וה & ךכאיות שבנפש' כוונתנו היא שהפנייכואנאליזה חוקרת התפתחות ^ סיכולוגית דרך האנאליזה של היחיד . בה בשעה היא זורעת אור על העובדה , כי תולדות האנושות הריהן מטאמליזט ( חילוף חומרים ) כביר של מחזורי חיים אינדיבידואליימ . הייתי רוצה לומה איפוא , כי זה ספר על תהליכים היסטוריים . אך הפסיכואנאליטיקן הוא היסטוריון מוזר < אולי מסוג חדש לגמרי : עם התחיי בותו להשפיע על מה שהוא מוצא בתצפיותיו , הרי הוא נעשה חלק של התהליך ההיסטורי אותו הוא חוקר . בחזקת רופא , עליו להכיר את תגובתו שלו למימצאימ . "משוואותיר * כמסתכל נהפכות לעצם כלי הסתכלותו . על כן , לא השימוש במתחים של המדעים האובייקטיביים יותר ולא הסתייגות הכבוד מהמולת ההןלה אינם יכולים ואינם צריכים למנוע את המתוד הססי כואנאליטי מלהיות מה שקרא ה . ס . סוליבאן , לוקח חלק , '' ודוקא באופן שיטתי . במובן זה הספר שלפנינו הוא ספר סובייקטיבי , כעץ מורה דרד במושגים , וכך הוא צריו להיות . לא השתדלנו להיות מייצגים באמצעות ציטאטות , או להיות שיטתיים בסראה מקורות . בכללו של דבר אין שכר רב למאמץ של חיזוק משמעויות עמומות על ידי ציטאטות מתוך הקשרים ( קונטקסטים ) אחרים שמשמעותן עמומה באותה מידה . מתור צמצום ברור של המטרות , וכן ויתור על כל ענייני בכורה , אנסה הפעם לצטט נכונה לפחות את עצמי . גישה זו טעונה הסבר קצר בענייו הכשרתי וחבות התודה האינטלקטואלית שלי בכלל . הגעתי אל הפסיכולוגיה מן האמנות — מה שיסביר , אם גם לא יצדיק , את העובדה , כי לא פעם יתפסני הקורא בציירי מירקמים וךלןעים במקום שאציין עובדות ומושגים . הוצרכתי להפוך ליתרון מעלה את ההכרח שלי לפי טבעי — כי מה שיש לי לומר יהא מבוסס על תיאור מייצג ולא על טיעון עיון . לראשונה נכחתי פנים אל פנים עם ילדים בבית ספר אמריקני קטן בווינה , שבהנהלת דורותי בורלינגהם ו & טר בלום . התחלתי את הקאריירה הקלינית של בחזקת מה שנקרא בדרך כלל אנאליטיקךילדות , ואין פירושו של כינוי זה שעשיתי אנאליזות בעודי ילד , אלא שתחילה ערכתי פסיכואנאליזות אצל ילדים . בזאת הודרכתי על ידי אנה פרויד , ואוגוסט אייכר ^ רן המנוח . סיימתי אוי הסכת הפסיכואנאליטי בווינה : 2 nna Psychoanalytic Institute )

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help