sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

תוכן העניינים פתח דבר 11 פרק . 1 החלום - חינוך הומניסטי 15 שלושה יסודות של תורות חינוכיות ; 16 - הפסיכונאליזה והחינוך ; 21 - בהייביוריזם וחינוך ; 19 - פסיכולוגיה הומניסטית - אברהם מסלאו ; 23 - קרל רוג'רס ; 30 - ארתור קומבס ; 33 - חינוך הומניסטי - מקורות ועקרונות . 36 - פרק . 2 המציאות - חינוך הומניסטי במבחן הביקורת 48 הביקורת הפסיכולוגית עיונית ; 51 - הביקורת החברתית ; 57 - הביקורת החינוכית . 62 - פרק . 3 השילוב - חופש ומחויבות 70 ויקטור פראנקל ; 76 - פאולו פריירה ; 77 - תורתו של פריירה במבחן מציאותנו ; 82 - יישומים חינוכיים . 88 - פרק . 4 תלות נומלין - נישות הוליסטיות 91 מחקר קליני - מהו ? ; 92 - מערכות פתוחות ; 98 - תיאוריית השדה -; 106 פסיכולוגיה הוליסטית - גשטאלט ; 113 - חינוך קונפלואנטי . 118 - פרק . 5 קוטביות - מי מפחד מסתירות ? 127 דילמות - גישות חד ממדיות ; 128 - דילמות - גישות רב ממדיות ; 131 - תרומת תורת הגשטאלט לסוגיית הסתירות והניגודים ; 138 - ההגיונות הסותרים בהוראה ; 144 - הגישה הפרדוקסלית ; 147 - פרדוקסים בקבוצות : 150 - סתירות בחינוך . 154 - פרק . 6 ערכים - חינוך ערכי הלכה למעשה 159 הבהרת ערכים ; 161 - הגישה הקוגניטיבית התפתחותית ; 166 - חיוב ושלילה בשתי הגישות ; 172 - אשליות רווחות אודות חינוך ערכי ; 176 - ארבעה היבטים של התהליך החינוכי : 177 - שלושה מרכיבים של חינוך ערכי : 180 - מודל יישומי לשילוב כל הגורמים : 183 - שתי סכנות : אינדוקטרינציה וניטרליות ערכית ; 187 - מסרים סמויים . 191 -

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help