sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

חבר הכנסת דן מרידור או היועץ המשפטי לממשלה אליקים רובינשטיין אינה בחזקת משא ומתן . בטאבה בלבד החל הלכה למעשה המשא ומתן הרציני בסוגיה . בראש הצוות הישראלי לנושא הפליטים עמד ביילין . הוא הביא עימו רעיונות חדשים וצוות מדיני מנוסה שכלל , בין היתר , את עוזריו דניאל לוי וגידי גרינשטיין שעסקו בסוגיית הפליטים באופן אינטנסיבי במסלול המגעים הלא רשמיים וכמו כן במסגרת עבודת המטה שנערכה בארגונו של יוסי ביילין - הקרן לשיתוף פעולה כלכלי n ) . ( ECF הנושאים ונותנים הוותיקים , ובראשם השר בן עמי ומנהל לשכת ברק העורך דין גלעד שר , נשחקו במהלך המשא ומתן המייגע שניהלו מאז אפריל 2000 ונשאו עימם את אכזבות שלביו הקודמים . גלעד שר אף חשב שהסכמת ברק ללכת לטאבה הייתה טעות ביסודה שכן לא הייתה לו לגיטימציה ציבורית לקבל החלטות מרחיקות לכת . ברק איבד את הרוב הקואליציוני שלו עם פרישת מפלגת ש"ס ועמד על סף בחירות , שנראה היה כבר אז כי הוא יפסיד בהן לאריאל שרון . מעבר להסכמה ללכת לשיחות טאבה בהרכב מורחב , ההשפעה של מר"צ על ברק הייתה מינימלית . על פי עדותו שלו , ברק לא התכוון להגיע לסיכומים בשיחות טאבה ואף הורה לגלעד שר , ראש המשלחת הישראלית , לא לקיים מפגשי תיאום בין חברי תת הצוותים של המשלחת הישראלית . ערב סיום כהונתו , ברק אף העביר בממשלה החלטה המסירה מעל הפרק את כל ההצעות לפלסטינים שהועלו על ידיו במהלך המגעים . כך גם עשה הנשיא קלינטון בטרם יצא את הבית הלבן ביחס להצעותיו מדצמבר 2000 ( שר , 2001 רובינשטיין ואחרים , 2003 רבינוביץ' , 2004 אריאלי ופונדק , 2004 בן עמי , 2004 ביילין , 2001 מיטל , 2004 פונדק . ( Morris et . al . 2003 , Shamir 2005 , 2004 , Swisher 2004 , Agah et . al . 13 and 27 June 2003 , Matz 2003 , Enderlin 2003 , Pundik 2001 , Ross 2004 , Hannieh 2001 , Beilin Pressman 2003 , Klein 2003 , , 2001 רשמית , הנושאים שעלו לדיון בטאבה לא חייבו איש אך הודות לשני אנשים הם נחרטו כעובדות פוליטיות קיימות שיהיה קשה למחוק אותו מהתודעה r שליח האיחוד האירופי מיגל מורטינוס ויוסי ביילין . מורטינוס , איש נמרץ ומאמין גדול באפשרות לכונן שלום בין

כרמל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help