sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים ממאי . מפגשים סותרים עם החינוך ההומניסטי 7 פרק ראשון : בין הקלאסי לפוסט-מודרני : אגני דרך וגישות מרכזיות בחינוך ההומניסטי 15 א . שאלת בראשית : איך להיות אדם 15 ב . הגישה הקלאסית תרבותית והכמיהה לשלמות אנושית 18 ג . הגישה הרומנטית נטורליסטית והכמיהה לאותנטיות של מימוש עצמי 43 ד . הגישה האקזיסטנציאליסטית והכמיהה לאותנטיות של הגדרה עצמית 48 ה . הגישה הרדיקלית ביקורתית והכמיהה להעצמת האדם ושחרורו 53 ו . חינוך הומניסטי בעידן שמתנער מ"האדם : " האתגר הפוסט מודרני 57 פרק שני : זעם אינטגרטיבי ונורמטיבי לחינוך ההומניסטי על טיפה של המאה ה 69 21- א . הומניזם כהשקפת עולם ועמדה מוסרית : הגדרה נורמטיבית 70 ב . חינוך הומניסטי : הגדרה אינטגרטיבית ונורמטיבית 84 ג . מטרות על : תרבות איכותית , חשיבה אוטונומית וביקורתית , אישיות אותנטית 92 ד . דרכי החינוך ההומניסטי 112

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help