sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים שלמי תודה 8 / עם הספר 9 / בזכות ההמשכיות בחינוך - דברי הקדמה מאת פרופ' א' שביד 11 / שעו ראשון : דו"ח 'ועדת הררי' " ) מחר ( " 98 ובירור השלכותיו באור ביטול לימודי המלאכה והאומנויות הטכניות והכלליות ושחיקת החינוך לתרבות העבודה וערכיה 17 / . 1 הבטחה ותקווה שנכזבו ושעת רצון שהוחמצה . 2 19 / הנחות היסוד , הרעיונות , העקרונות והטיעונים העיקריים והמרכזיים . 3 20 / עבודה ומלאכה , מדע ותרבות . 4 23 / הרכב הוועדה . 5 24 / ראייה מעוותת של המציאות ועיוורון קונספטואלי . 6 25 / מאזן 'חדש' לעומת 'ישן' אינו חד משמעי אלא תהליך דיאלקטי פתוח ' . 7 29 / מצוינות : ' בין אי הסכמה והתנגדות לבין מבוכה רעיונית ועמימות מושגית 31 / שער שני : היבטים פילוסופיים ופדגוגיים 41 / . 1 תפיסת המרובה . 2 43 / תלישות מהמציאות החינוכית ב"שטח" ותפיסה שגויה ומוטעית של תפקיד בית הספר התיכון ושל יעדיו ומטרותיו 44 / . 3 הפרזה ואמונה עיוורת בערכה ובכוחה המעצב של ה'העברה' בהוראה ובלמידה . 4 49 / התפתחות המדע אינה מהווה דגם או אפיק מרכזי של התהליך ההיסטורי כולו ואינה זהה עם רעיון הקידמה ; הוראת המדעים אינה יכולה ואינה צריכה לשמש ציר מרכזי של התהליך הפדגוגי כולו , 5 52 / תעתועיה וסילופיה של 'הפדגוגיה של ההתרחשות בהווה' 56 / . 6 הטכנולוגיות החדישות אינן מבטלות את הצורך בשימוש ובלימוד הטכנולוגיות המסורתיות . 7 61 / שחיקה ובזבוז פוטנציאל עצום של דפוסי חשיבה והתנהגות פוריים ואובדן רפרטואר מגוון של ערכים , גישות ודרכי פתרון יצירתיים . 8 65 / חינוך להצטיינות אמיתית או עידוד לתחרות פרועה ונטולת ערכים

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help