sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

4 . חשוב לפתח תוכנית אשר תכבד את הזהות והשייכות של אוכלוסיית היעד ; 5 . חשוב להבנות תוכנית מסודרת ומפורטת אשר תוכל לפעול ביעילות גם בתום ההתערבות בשאיפה להשיג אפקט מתמשך ; 6 . חשוב לשאוף לשיתוף פעולה עם הקהילה הרחבה ביותר ולאימוץ התוכנית בחסות הרשות המקומית ; 7 . חשוב לרתום שותפים להתערבות כגון מורים, הורים ומנהלים ; 8 . יש לכלול בתוכנית פיתוח מקצועי של אוכלוסיות רלוונטיות כגון מורים וסייעות ; 9 . על התוכנית להיות חדשנית באופייה - יש להתאים אותה לממצאי המחקר העדכניים בתחום ולרוח הזמן - טכנולוגיה חדישה, גישות פדגוגיות חדשניות ועוד ; 10 . יש ללוות את התוכנית בהערכה מעצבת כדי לשפר את הפעלתה תוך כדי יישומה . עוד יש לערוך הערכה מסכמת כדי לקדם את הפצתה במערכות דומות לזו שבה נערכה לכתחילה . גישת החונכות אחת הגישות הבולטות שפותחו ויושמו בתוכניות שגיבש המכון היא גישת החונכות . כדי לחלץ את הילדים המתקשים ממצב של סיכון ושוליות, מתוך הסביבה המקשה עליהם, פותחה תוכנית חונכות המותאמת אישית ללומד או ללומדת . החונך או החונכת יכולים להיות ילד באותה שכבת גיל, ילד מבוגר מכיתה גבוהה יותר, פרח הוראה, מורה, הורה או כל אדם אחר הנמצא מתאים לשמש כחונך . תפקיד החונך הוא בראש וראשונה לשמש "אח בוגר" או "ידיד" לילד, ולכן חשוב שיהיה קשוב ואמפתי וייצור אווירה חיובית ומעודדת . תביבת לימודים מתחדשת 14

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help