sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

מקוונים משמשים את הלקוחות לקבלת מידע על מגוון השירותים, הזמינות והנגישות אליהם . יחסי הארגונים ולקוחותיהם - המעבר מלקוחות לצרכנים לכל השינויים האלה השפעה על יחסי ארגוני הרווחה עם לקוחותיהם ( הזנפלד, 2010 ) . בתפיסה הקלסית הלקוחות היו "הקליינטים" ( clients ) של הארגונים ואילו כיום הלקוחות הפכו להיות "הצרכנים" ( consumers ) של השירותים ( ראה הפרק "שיווק וקידום שירותי רווחה" ) . כצרכנים הם מצפים לקבל את השירותים המיטביים ואת הזכויות המגיעות להם . ההתנהגות הפרואקטיבית של הצרכנים מעמידה את הארגונים בפני מצבים שלא היו מוכרים להם בעבר ומחייבת אותם בפיתוח מערכים ארגוניים וניהוליים המתמודדים עם התביעות והדרישות שלהם . ההשלכות של השינויים על המנהיגות והניהול בארגוני רווחה - פיתוח תורת ניהול ייחודית תורת ניהול ייחודית לארגוני רווחה צריכה להתייחס למאפיינים הייחודיים של ארגונים אלה, המבדילים בינם לבין ארגונים אחרים . עליה להתבסס על פרקטיקות ניהוליות מבוססות ראיות אמפיריות בשילוב עם חוכמת המעשה . היא צריכה להדגיש את החשיבות של תפקיד המנהיגות בתקופה שבה ישנו ניסיון לפגוע בערכים ונורמות מקצועיות, להתעלם מהם ולהפעיל שיקולים זרים הפוגעים בשיקול הדעת המקצועי . המנהיגות בארגוני הרווחה צריכה להיות מצויידת בידע, בכלים ובשיטות עבודה המקנות לה עוצמה מקצועית וארגונית במאבקים מול גורמי ממסד, גורמים מתחרים ובעיקר מול קבוצות אינטרס פוליטיות . דברי פתיחה 14

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help