sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

שער שני : המחקר האיכותני פרק 13 : שיטה 185 המרואיינים 185 ; הליך 186 ; שיטת ניתוח הנתונים 187 ; אמינות המחקר 188 ; היבטים אתיים 189 ; ממצאים 190 פרק 14 : ניתוח נרטיבי של סיפורי חיים — ארבע שנים לאחר היציאה מהפנימייה 191 קבוצת הנאבקים לשרוד 192 : סיפורו של גשאו — נרטיב של נאבק לשרוד 192 : מרכיבים בסיפורו של גשאו 195 ; המאפיינים המרכזיים שזוהו בנרטיבים של קבוצת הנאבקים לשרוד 195 : תיאורים של מצוקה וסיכון 196 ; משבר היציאה מהצבא 197 ; אקטיביות ועזרה עצמית ( Agency ) 198 ; גורמי תמיכה 199 ; הקשר עם הפנימייה 207 ; תפיסת עתיד 209 ; קבוצת השורדים תוך כדי מאבק 210 : משה — נרטיב של שורד תוך כדי מאבק 211 ; מרכיבים בסיפורו של משה 214 ; המאפיינים המרכזיים שזוהו בנרטיבים של קבוצת השורדים תוך כדי מאבק 215 ; תיאור חיובי של מצבם הנוכחי 215 ; היציאה מהצבא 216 ; הישענות על משאבים אישיים 217 ; יכולת הסתגלות לצד "חישוב מסלול מחדש״ 218 ; גורמי תמיכה 219 ; השתייכות למסגרת 223 ; תפיסת עתיד 224 ; סיכום ומסקנות לפרקטיקה ולמדיניות 226 פרק 15 : חוויית השירות הצבאי ותרומתו 228 היבטים ייחודיים לבוגרי פנימיות בשירות הצבאי 230 ; קשיי הסתגלות בצבא והגורמים להם 231 ; תרומת השירות הצבאי 232 ; סיכום ומסקנות לפרקטיקה ולמדיניות 233 פרק 16 : חווייתם של הורים צעירים שגדלו בהשמה חוץ-ביתית — ההורה המצוי מול ההורה הרצוי 235 מודל ההורות שראיתי 235 : "זה שהם לא מלומדים זה לא אומר שהם לא הורים טובים" — הבית ומשפחת המוצא 235 ; "ההורים שלי לא אמרו לי איך להיות" — היעדר מודל הורי 237 ; מודל ההורות הרצוי 239 : ״כשהוא לוקח את הקערה ודוחף לקצה השולחן . . . אתה אומר יש לי שתי דרכים" — מודל ההורות הרצוי בין תפיסות שמרניות למתקדמות 239 ; "בעלי בעיקרון הוא פרנסה לבית ואני כאילו צריכה לדאוג להכול" — היבטים מגדריים של המודל ההורי 241 ; "מה שלי לא היה, אני עושה בשבילו" — מודל הורי מפצה / מתקן 243 ; סיכום ומסקנות לפרקטיקה ולמדיניות 246 סוף דבר : מסקנות והמלצות 247 ביבליוגרפיה 252 נספח — רשימת פרסומים ממחקרנו 287 רשימת לוחות ותרשימים 289

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help