|
Page:8
שער שני : המחקר האיכותני פרק 13 : שיטה 185 המרואיינים 185 ; הליך 186 ; שיטת ניתוח הנתונים 187 ; אמינות המחקר 188 ; היבטים אתיים 189 ; ממצאים 190 פרק 14 : ניתוח נרטיבי של סיפורי חיים — ארבע שנים לאחר היציאה מהפנימייה 191 קבוצת הנאבקים לשרוד 192 : סיפורו של גשאו — נרטיב של נאבק לשרוד 192 : מרכיבים בסיפורו של גשאו 195 ; המאפיינים המרכזיים שזוהו בנרטיבים של קבוצת הנאבקים לשרוד 195 : תיאורים של מצוקה וסיכון 196 ; משבר היציאה מהצבא 197 ; אקטיביות ועזרה עצמית ( Agency ) 198 ; גורמי תמיכה 199 ; הקשר עם הפנימייה 207 ; תפיסת עתיד 209 ; קבוצת השורדים תוך כדי מאבק 210 : משה — נרטיב של שורד תוך כדי מאבק 211 ; מרכיבים בסיפורו של משה 214 ; המאפיינים המרכזיים שזוהו בנרטיבים של קבוצת השורדים תוך כדי מאבק 215 ; תיאור חיובי של מצבם הנוכחי 215 ; היציאה מהצבא 216 ; הישענות על משאבים אישיים 217 ; יכולת הסתגלות לצד "חישוב מסלול מחדש״ 218 ; גורמי תמיכה 219 ; השתייכות למסגרת 223 ; תפיסת עתיד 224 ; סיכום ומסקנות לפרקטיקה ולמדיניות 226 פרק 15 : חוויית השירות הצבאי ותרומתו 228 היבטים ייחודיים לבוגרי פנימיות בשירות הצבאי 230 ; קשיי הסתגלות בצבא והגורמים להם 231 ; תרומת השירות הצבאי 232 ; סיכום ומסקנות לפרקטיקה ולמדיניות 233 פרק 16 : חווייתם של הורים צעירים שגדלו בהשמה חוץ-ביתית — ההורה המצוי מול ההורה הרצוי 235 מודל ההורות שראיתי 235 : "זה שהם לא מלומדים זה לא אומר שהם לא הורים טובים" — הבית ומשפחת המוצא 235 ; "ההורים שלי לא אמרו לי איך להיות" — היעדר מודל הורי 237 ; מודל ההורות הרצוי 239 : ״כשהוא לוקח את הקערה ודוחף לקצה השולחן . . . אתה אומר יש לי שתי דרכים" — מודל ההורות הרצוי בין תפיסות שמרניות למתקדמות 239 ; "בעלי בעיקרון הוא פרנסה לבית ואני כאילו צריכה לדאוג להכול" — היבטים מגדריים של המודל ההורי 241 ; "מה שלי לא היה, אני עושה בשבילו" — מודל הורי מפצה / מתקן 243 ; סיכום ומסקנות לפרקטיקה ולמדיניות 246 סוף דבר : מסקנות והמלצות 247 ביבליוגרפיה 252 נספח — רשימת פרסומים ממחקרנו 287 רשימת לוחות ותרשימים 289
|

|
|