sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

9 הקדמה ומרתקות ? אילו שינויים חברתיים עומדים בפנינו ? וכיצד נוכל להכין את הדור הבא להתמודד עם אתגרי העידן החדש ? בפרק השני זה הזמן להגיב ! מודל פעולה לטובת דור האלפא ( הילדים שנולדו בין השנים 2010 – 2025 ) , נסקור איך התמודדנו כחברה עם המהפכות הקודמות ומה אפשר ללמוד מכך אל מול המהפכה הנוכחית של הבינה המלאכותית . נכיר את המושג "ברבור שחור" — תופעה בלתי צפויה ומערערת במציאות כמו טכנולוגיית הבינה מלאכותית, ואת הדרכים להתמודד עם התופעה כאן ועכשיו . התמודדות זו תסייע לילדינו לפתח עמידות ואפילו אנטי-שבירות אל מול המציאות המשתנה . בפרק השלישי מודל הוליסטי לפיתוח אנטי-שבירות בעידן המכונות נחשוב על הערכים המרכזיים שעלינו לשמר בעידן הבינה המלאכותית, ועל המיומנויות שעלינו לפתח כדי להתמודד בהצלחה עם השינויים המהירים שמביאה הטכנולוגיה . האם פיתוח כשירות בינה מלאכותית מספיק או בנוסף לה נדרשות יצירתיות ומיומנויות חברתיות כדי לשגשג בעולם החדש ? אילו עקרונות עלינו לאמץ היום כדי להגיב ביעילות לשינויים המהפכניים של העידן החדש על מנת להכין את הדור הבא למצות את ההזדמנויות ולהתמודד היטב עם האתגרים הרבים שנכונו להם ? בפרק הרביעי כך נשפיע על המציאות — אומה של יזמים נכיר יישומים קונקרטיים של מודל הפעולה שהוצג בפרק השלישי, ונתוודע למיזמים חדשניים שפותחו על ידי אנשי חינוך . באמצעות מורים יזמים אלה נכיר דרכים לרתום את הבינה המלאכותית לשיפור החינוך בצורה מעשית . אילו מיזמים חדשניים שפותחו על ידי אנשי חינוך יצליחו להוביל שינוי משמעותי בשטח ? מה אפשר ללמוד מהיוזמות הללו ? ואילו אתגרים עדיין ניצבים בפנינו ? האם הבינה המלאכותית תסייע בפיתוח מיומנויות חברתיות ורגשיות בקרב תלמידים ? היכרות זו תוביל אותנו לשאלות החשובות — האם אנשי החינוך באמת יכולים להיות היזמים שישפיעו על המציאות ויעצבו עתיד חינוכי טוב יותר

לימור ליבוביץ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help