sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

ילדים ה כיצד להשיג שיתוף פעולה עם 10 , ( ולא במדעי ההתנהגות , שקיבלו הכשרה ברפואה ) בניגוד לרופאי הילדים ניתן ," להכות או לנשוך אותו בחזרה " שייעצו לאמו של ילד מכה או נושך . לראות בבירור שהמחברת עברה על בשרה את החוויות עליהן היא מדברת , הן פשוטות , מבלי להתייחס כרגע לבעיה שהועלתה כאן , לכן עצותיה . מעשיות וניתנות לביצוע , הגיוניות נמצאת התייחסות חשובה , בין שאר הנקודות החשובות שהיא מעלה בספר של הילד העובדה שעולמו - ח ביותר שרבים מאתנו נוטים לעתים לשכו . אינם בהכרח זהים לאלה של הוריו , ונקודת המבט שלו . לילדים ולהורים יש לעתים הגדרות שונות לאותו הרעיון לפרש זאת הילד עלול , " נקה את החדר " לילדו כשהורה אומר , למשל " . דחף את הכל מתחת למיטה " כאילו נאמר לו , מבחינתו פסק " היא שיטת , ת הטובות ביותר המוצגות בספר אחת השיטות החינוכיו , שיטה זו מפסיקה ביעילות את התנהגותו השלילית של הילד . הנודעת " הזמן " . שקט שלאחר הסערה " ומאפשרת לטפל בבעיה ממרחק של זמן ושל ה . בספר זה נמצא אחד הדיונים הטובים ביותר בנושא של רבים מהמאפיינים מקיפים ושימושיים , כולל גם תיאורים ברורים הספר , בספר כפי שמתואר , " הכלל של סבתא " , למשל . החשובים ביותר של ההורות אך הוא מדגיש , מעניק לילדים זכויות מסוימים בתוקף היותם בני המשפחה קודם כל על ידי מילוי החובות המוטלים , שהם מרוויחים את הזכויות הללו . עליהם , ם כיום את הזכויות חינםילדים רבים מדי דורשי , למרבה הצער ! להשקיע כל מאמץ בתמורה מבלי

פוקוס


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help