sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

נוסף על השינויים במהדורה זו, שהם תוספות מעודכנות לדברים שכבר הופיעו בספר, ישנם שלושה מרכיבים שמופיעים כאן לראשונה . הראשון בוחן יישומים מבוססי אינטרנט של טקטיקות מוכחות של השפעה חברתית . ברור שאתרי מדיה חברתית וסחר מקוון הפנימו את התובנות של מדע השכנוע . אי ‑ לכך, כל פרק כולל עכשיו "מסגרות אלקטרוניות" ייעודיות, עם דוגמאות לדרכים שבהן התבצעה ההגירה הזאת אל הטכנולוגיה העדכנית . השני מבין המרכיבים החדשים הוא השימוש המורחב בהערות סיום, שם רוכזו לנוחות הקוראים הפניות למחקרים המתוארים בגוף הספר וכן הפניות ותיאורים של פרסומים בנושאים קשורים . הערות הסיום מאפשרות עכשיו תיעוד מקיף ושוטף יותר של הסוגיות המדוברות . התוספת השלישית והמשמעותית מכול היא הצגה של עוד עיקרון אוניברסלי של השפעה חברתית, שביעי במספר - עקרון האחדות . בפרק המוקדש לאחדות אני מתאר כיצד אנשים שמאמינים שהדובר הפונה אליהם חולק איתם היבט משמעותי של זהות אישית או חברתית נעשים נוחים הרבה יותר לשכנוע . המדמה  11

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help