sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

השונים מתייחסים להיבטים רבים שלהם זיקה משמעותית לתוקף סביבתי זה . הפרקים הכלולים בספר זה מעלים לדיון כמה מהאתגרים שאיתם מתמודדת ההכשרה להוראה בישראל בשני העשורים האחרונים . ביתר פירוט, עם אתגרים אלו מתמודדים רבים המעורבים בתהליכי הכשרת מורים בישראל - ראשי תוכניות להכשרת מורים ( נשיאות ונשיאים של מכללות אקדמיות לחינוך, ראשי בתי ספר / מחלקות להכשרה להוראה באוניברסיטאות ובמכללות האקדמיות הכלליות ) , חוקרות וחוקרים, מרצות ומרצים . מחברות ומחברי הפרקים, בעלי ניסיון רב בתהליכי הכשרת מורים והבנה, הן בהיבט המוסדי לוקלי והן בהיבט הרחב יותר - המערכתי, הארצי והבין‑‑לאומי, מנסים גם להציע דרכים להתמודדות עם האתגרים השונים העולים בתוכניות הכשרת מורים בעת הזו . מבנה הספר הספר כולל עשרה פרקים בשני חלקים . פרקי החלק הראשון עוסקים בסוגיות רוחביות שיש להן זיקה למדיניות הכשרת המורים בישראל הלכה למעשה . פרקי החלק השני בוחנים אתגרים ייחודיים ודילמות המתמקדים באוכלוסיות או בנושאים ספציפיים יותר . חלק 1 - סוגיות רוחביות חלק זה כולל שישה פרקים . פרק 1 - "הכשרת סטודנטים להוראה בישראל בשני העשורים הראשונים של המאה ה‑‑ 21 - דואליות, היקף ורפורמות אחרונות" ( רוני לידור וטובה מיכלסקי ) בוחן שני היבטים מרכזיים של תהליכי הכשרת מורים בישראל בעת הזו . ההיבט הראשון - הדואליות בהכשרת המורים בישראל והיקף ההכשרה בכל מסלול . הכשרת מורים להוראה בישראל נעשית בעיקר במכללות האקדמיות לחינוך ובתוכניות לתעודת הוראה באוניברסיטאות, אך לאחרונה גם במכללות אקדמיות רוני לידור וציפי ליבמן 12

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help