|
Page:8
פרק ארבעים — עובדים מצטיינים יובב עשת 391 פרק ארבעים ואחד — פיתוח זהות מקצועית של סטודנטים המתמקצעים בשירותי אנוש : מודל שלושת השלבים איריס יניב, טילדה מלמד ושירה ורדי 399 פרק ארבעים ושניים — צרכים קהילתיים — להטב"קים + חן משגב 411 פרק ארבעים ושלושה — קוד אתי-מקצועי זאביק גרינברג 421 פרק ארבעים וארבעה — שוק עבודה דואלי ותעסוקה פרקרית עינת לביא 433 פרק ארבעים וחמישה — שחיקה בעבודה בדגש על תפקידי שירות עדנה רבנו 439 פרק ארבעים ושישה — שימושיות וחוויית משתמשים בשירותים מבוססי טכנולוגיה עדו גל 449 פרק ארבעים ושבעה — שלומות ( Well being ) בארגונים תמר קנה-שליט 459 פרק ארבעים ושמונה — תהליך "קבלת החלטות משותפת" במתן שירות ביחסי רופא-מטופל קרן מייקל 469 פרק ארבעים ותשעה — תוקפנות לקוחות דנה יגיל 479 פרק חמישים — תקשורת מתווכת מחשב בארגוני שירות אריק חשין והיבה ראשד 485 פרק חמישים ואחד — תרבות ארגונית אביעד רז 491 אחרית דבר — ניאו-ליברליזם במצבי חירום ניצן תנעמי 501 רשימת המחברים 513
|

|
|