sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

יעילות השירותים הציבוריים בישראל 13 באוגוסט 2023 נערך סקר מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובו התבקשו הנשאלים להעריך אם איכות השירותים הציבוריים נפגעה בהשוואה לאיכותם בעבר, בזמנן של ממשלות קודמות . שיעור המשיבים שהצביעו על פגיעה באיכות השירותים הציבוריים עמד אז על % 38 ( "די נפגעו" או "נפגעו מאוד" ) . לאחר פרוץ המלחמה נרשמה הרעה נוספת בהערכת מצבם של השירותים הציבוריים, ובסקר שנערך בדצמבר ,2023 שבו נשאלה שאלה זהה, השיבו כמעט מחצית מהאוכלוסייה ( % 45 ) כי איכות השירותים הציבוריים נפגעה . תרשים 1 תפיסות הציבור בעניין איכות השירותים הציבוריים היום לעומת ממשלות קודמות, אוגוסט ודצמבר 2023 ( ב – % ) מקור : עיבוד המחברים לסקר המכון הישראלי לדמוקרטיה . השאלות בסקרים אלו היו פנים-ישראליות, כלומר השוו את הממשלה הנוכחית לממשלות קודמות . במחקר זה נבקש לבחון את ממצאי הסקרים האלה לנוכח מדדים האומדים את היעילות והאפקטיביות של השירות הציבורי בגיבוש מענים ושירותים לציבור בישראל ביחס למדינות OECD-ה . כמו כן נבקש לבחון את איכותם של שירותים מסוימים ואת הערכת תוצאותיהם תרשים 1 : 50 40 30 20 10 0 דצמבר אוגוסט 2 . 10 4 8 . 39 9 . 21 8 . 15 3 . 8 9 . 9 3 . 3 3 . 32 6 . 26 4 . 18 4 . 9 די השתפרו השתפרו מאודלא יודעים נפגעו מאוד די נפגעו נשארו כמו שהיו

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help