sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 % 100 הצלחה כמה זה באמת יעיל לעסקים קטנים ? מחקרים שבוצעו בשנת 2023 מוכיחים — יחסי ציבור מובילים לעלייה של עד % 22 במכירות . כן, נהוג יותר להשתמש ביחסי ציבור בקרב ארגונים וגופים גדולים, על ידי פוליטיקאים וכדומה, אבל הסיבה היא העלויות הגבוהות של הפעילות הזו . ארבעת היתרונות הבולטים של היח"צ עבור העסק שלכם : חשיפה : יחסי ציבור יכולים לעזור לכם להגיע לקהל רחב יותר ובמכה אחת : פרסום אייטם — הגעה להמונים . תדמית : יחסי ציבור זה כלי בונה תדמית שהוא אולי מהבולטים והמשפיעים ביותר . אמינות : מה יותר אמין מאייטם שנראה אובייקטיבי בתקשורת ? ! מכירות : יחסי ציבור מובילים אתכם לעלייה במכירות . חשוב להבין : כמעט לכל אייטם יש מקום, זה עניין של התאמה ושיווק נכון שלו לכלי התקשורת, וכמובן איתור כלי התקשורת המתאים לכך . לדוגמה, בואו נחשוב מה אפשר לעשות כדי לקדם עסק קטן בתחום הטיפולים הקוסמטיים . על פניו, מה כבר שווה כאן תקשורת ? עוד עסק מני רבים . תחילה, כל מטופלת היא פלטפורמה בפני עצמה — תמונה עם המטופלת תוכל להתאים לרכילות בעיתון המקומי, לרשתות החברתיות וכדומה . עכשיו בואו נהיה יצירתיים יותר, איזה אייטם עוד ניתן לבנות ? תכשירים חדשים, טכנולוגיות חדשות — כל הזמן יש כאלה, בטח בעידן הנוכחי, עם המודעות הכל כך גדולה להזרקות ולטיפולי פנים . כל נושא כזה הוא עולם ומלואו מבחינת מאמר מקצועי ; למי מתאים, מאיזה גיל, למי לא, מה חשוב לבדוק לפני, אילו תעודות עליכם לדרוש מהמטפלים, אם יש בכך סכנות — כל משפט כזה הוא מאמר בפני עצמו, שיכול להתאים לכלי התקשורת המקומיים והארציים ; מדורי נשים ויופי, קוסמטיקה ואפילו רפואה . תראו כמה נישות מצאנו ליצירת תוכן ברגע אחד .

ספרי ניב


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help