sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

יחסי ציבור 11 האווירה בעיר השתנתה, האמון ברשות גבר במהרה וזה היה האות להתחיל לפעול גם במעגל השלישי — חשיפה ארצית . בזה אחר זה אירחתי כתבים מתחומים שונים : נדל"ן, תיירות, קולינריה, כלכלה, חינוך וכדומה, בשוטף, עבדתי מול כתבי הצפון, ויצרתי מעטפת של חשיפה מסיבית ומשמעותית . כמה משמעותית ? מייד תבינו . הבחירה בפעולה בשלושה מעגלים בצורה מדורגת כקמפיין בשלושה שלבים — תחילה פנים ארגוני, אחר כך עירוני ורק לאחר מכן כלפי חוץ — נבעה מתפיסה ברורה : תחשבו רגע שאתם מדברים עם חבר, או בן משפחה, על מקום שהוא עובד בו . ואתם פשוט מרעיפים שבחים על המקום . . . והוא פתאום אומר לכם : "עזבו, על הפנים . . . המקום לא שווה, יש להם עכברים במטבח, הגבינה פג תוקף" . פתאום כל התפיסה תיסוג לאחור, תיגעלו, תגידו, וואי איך עבדו עלינו, ולנצח לא תתקרבו לשם . זו בדיוק הסיבה שבגינה החלטתי קודם לייצר שגרירים חיוביים ואז להתקדם למעגל הבא — שכל מעגל שטופל יסייע ויחזק את המעגל הבא . לאחר שבעה חודשי עבודה בלבד זכיתי, בתחרות שבוחנת שנתיים של פעילות, במקום השני בארץ . תבינו, תחרות מול דוברים מכל הרשויות בישראל, עם מערכות ענק — עובדים רבים, משרדים חיצוניים, תקציבי פרסום, כולם עובדים שנתיים, אנחנו רק שבעה חודשים ומבוססים על יחסי ציבור, מקום שני בארץ . בשנה שלאחר מכן כבר קטפתי את המקום הראשון . אתם יודעים למה ? כי שילבנו מודרניות . בזמן ששם היו דוברים מיושנים ופסיביים, הבאתי את הממד החדש — דובר שעושה יח"צ, ויח"צ יכול לגשר בצורה מדהימה על פערים תקציביים, בדיוק כמו שיש ביניכם לבין העסקים הגדולים והרשתות הגדולות — אתם יכולים לגשר על הפער ולזנק קדימה . אז כמעט לכל חברה גדולה ובינונית, חבר כנסת, עסק גדול, עמותה, איגוד, קבוצת ספורט, רשות מקומית, מסעדות, אטרקציות

ספרי ניב


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help